dlatego quattro jest lepsze.
Co takiego majstersztykowatego w tym? Zmienne fazy rozrządu jak każdego innego producenta... Mnie bardziej kręci tuning większych silników, tutaj M6 G Power Hurricane
W takim aucie, przejedziesz europę i nie dostaniesz hemoroidów. Jest też klimatyzacja, nawigacja i inne zdobycze XXI wieku...
majkel1615 napisał/a:
dlatego quattro jest lepsze.
Tylko na rajdy. W przypadku jazdy torowej najlepsze jest RWD.
0 na h .... to ja szybciej biegam
Icepick napisał/a:
To w milach gamoniu
Nie widzisz wielkimi wałami co jest napisane na środku ?
km/h nie oznacza mph (per hour).
ja mam lanos 1.6 i wyprzedzam wszystkie golfy pod gorke
VTEC to bardzo ciekawe rozwiązanie, zdarzyło mi się przejechać lekko podrasowanym civic'iem i nawet podobało mi się jak się zbiera i choć wolę duże silniki wolnossące (poczynając od v6 wzwyż), w których znacznie bardziej podoba mi się charakterystyka pracy i miodny dźwięk (szlifierki moim zdaniem tego nie dają), to mam pytanko do faktycznych posiadaczy vteców: jaki przebieg średnio wytrzymuje taki silnik (żadne hejterstwo z mojej strony, wydają mi się po prostu zbyt wysilone jak na swoją pojemność)?
konto usunięte
2012-06-01, 14:02
Stashqo napisał/a:
VTEC to bardzo ciekawe rozwiązanie, zdarzyło mi się przejechać lekko podrasowanym civic'iem i nawet podobało mi się jak się zbiera i choć wolę duże silniki wolnossące (poczynając od v6 wzwyż), w których znacznie bardziej podoba mi się charakterystyka pracy i miodny dźwięk (szlifierki moim zdaniem tego nie dają), to mam pytanko do faktycznych posiadaczy vteców: jaki przebieg średnio wytrzymuje taki silnik (żadne hejterstwo z mojej strony, wydają mi się po prostu zbyt wysilone jak na swoją pojemność)?
Sprowadzam czesto Civic z uk czy japonii i powiem Ci ze roznie jest. Mialem po przebiegu 300tys km i byly zdrowe a zdarzaly po 140tys i juz jadly olej takze zalezy od włascicieli wymiany olejow itp. Ale generalnie 200tys to jeszce zdrowy silnikMozna nawet smigac do 700tys tylko trzeba lać olej i tyle

.Ostatnio wpadł mi w rece Accord Type R 212km mial 463tys km nalatane i na trasie 2000km zjadl 0.4 L to przy VTecu to dobry wynik
konto usunięte
2012-06-01, 14:37
Witam, małe sprostowanie z mojej strony. Na liczniku widnieje 180 km/h nie dlatego, że więcej nie da rady. W Japonii w latach 90tych istniał przepis który ograniczał prędkość seryjnych samochodów do 180 km/h oraz do 280 km. Dlatego Civic Type R EK9 posiada licznik wyskalowany tylko do 180 km/h oraz elektroniczny kaganiec, Nissan Skyline GTR w wersji R32 oraz R33 również posiadają licznik wyskalowany do 180 km/h. Co do wspomnianych koni mechanicznych, zauważcie że większość japońskich aut z lat 90tych nie posiada więcej niż 280 km (oficjalnie, np. Supra RZ legitymuje się katalogowo 280 km, tymczasem na hamowni seryjny silnik pokazuje ok. 330 koni, co do innych samochodów jak NSX, SKyline, RX-7 jest to +/- 15-40 koni).
Pozdrawiam.
Kaight napisał/a:
Nie widzisz wielkimi wałami co jest napisane na środku ?
km/h nie oznacza mph (per hour).
Wow dzięki wielkie. Pewnie mnie nie czuczono czytać w podstawówce. Następnym razem będę pisał w nawiasie (żart), żebyś zczaił
podpis użytkownika
Dabis improbe, poenas! - Poniesiesz karę niegodziwcze
konto usunięte
2012-06-01, 15:41
na sadisticu nie powinno się dodawać filmików o tematyce motoryzacyjnej bo potem niepotrzebne spiny są.
djmark napisał/a:
Sprowadałem kiedyś dla kolegi M5 E39 po lifcie z przebiegiem 100tys mil i tez troche jadła oleju ale z tego co wiem to cieżko znalezc takiego co nie je :)Zdziwił mnie fakt ze w ksiażce seriwsowej zmieniał olej co 20tys mil a byl serwisowany w BMW.Zabijaja debile silniki na własne zyczenie.Drugi przypadek Honda Civic VTi 1.8 169km mialem cała historie serwisowa i byl rachunek z Hondy na przebiegu 10tys mil juz zalali mu 10W40 Mobila haha porazka co sie dzieje w serwisach w UK.
PS. Nie zapomne do dziś powrotu z Uk do PL w lutym E38 735 z uwalonymi elektrozaworami ogrzewania.Ubrałem sie jak Bałwan i dałem rade
M5 ma brać olej, również e39. Co 20k mil to faktycznie fail. Elektrozawory to bardzo częsta przypadłość, zwłaszcza w V8 z tej ery.