📌
                                                                                                        
                        Ukraina ⚔️ Rosja
                        
                            - ostatnia aktualizacja:
                                            Dzisiaj 0:04
                                    
                                                    
    jestdobrze napisał/a:
moim zdaniem to musi być NO2, włącza się bardzo brutalnie więc turbo i kompresor raczej odpadają a same zmienne fazy to mogą possać i różnica jest ledwo odczuwalna, więc fani hond nie macie się czym podniecać
Radzę poczytać sobie odnośnie silników serii B, a konkretniej B16X (jak w pierwszym filmie).
A VTEC może naprawdę mocno się wbijać - ostrzejsze wałki, zwiększenie kompresji poprzez zastosowanie tłoków doprężających, agresywniejsze mapy paliwowe, ustawianie kątów wyprzedzenia zapłonu itp. - mogę tak godzinami
Mój VTEC niestety zdechł - padnięte panewki korbowodowe.
BTW. Drugi filmik - projekt H22T by Romi (w budzie Ciffa 6 gen) - wygooglać
EDIT:
Na potwierdzenie moich słów - filmik. Silnik B18C4 (1.8L, DOHC + VTEC), N/A, mocno doprężony + mody - ca. 6 sek do setki
                        i to wnętrze, wykonane z tego samego tworzywa co deska w moim kiblu .   
    
 
                                                                    
                                                                                                                                    
                                                                        
                                    
    jestdobrze napisał/a:
moim zdaniem to musi być NO2, włącza się bardzo brutalnie więc turbo i kompresor raczej odpadają a same zmienne fazy to mogą possać i różnica jest ledwo odczuwalna, więc fani hond nie macie się czym podniecać
A nie N2O przypadkiem ?
    gatun0 napisał/a:
i to wnętrze, wykonane z tego samego tworzywa co deska w moim kiblu .
![]()
![]()
Hehe, Honda może i fajne miała silniki w latach '90, teraz już nie ma. Tak na prawdę to wszystko, chociaż niektóre Hondy z zewnątrz nawet ładne są, niektórzy mówią, że mają duszę, której ja nie czuję.
                        nie bedzie na youtubie bo krzyczal jak dziewczyna. jednak jest  
 
                                                                    
                                                                                                                                    
                                                                        
                                    
                        @ marcinsud
Jezeli napisalem o silniki tdi to wiadomo ze pisze mk3 w kontekscie golfa co nie ?
                                                                                                                                    
                                                                        
                                    Jezeli napisalem o silniki tdi to wiadomo ze pisze mk3 w kontekscie golfa co nie ?
                        @RTC oczywiście, sam nie lubię diesla, bo w większości aut za bardzo hałasuje, ale akurat silnik ASV wyszedł dobry, małym kosztem można wykręcić z niego dużo, a i oleju opałowego się nie boi jak ktoś jest żyłą.
                                                                    
                                                                                                                                    
                                                                        
                                    Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie