
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
2025-07-22, 21:51
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
33 minuty temu

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany


jestdobrze napisał/a:
moim zdaniem to musi być NO2, włącza się bardzo brutalnie więc turbo i kompresor raczej odpadają a same zmienne fazy to mogą possać i różnica jest ledwo odczuwalna, więc fani hond nie macie się czym podniecać
Radzę poczytać sobie odnośnie silników serii B, a konkretniej B16X (jak w pierwszym filmie).
A VTEC może naprawdę mocno się wbijać - ostrzejsze wałki, zwiększenie kompresji poprzez zastosowanie tłoków doprężających, agresywniejsze mapy paliwowe, ustawianie kątów wyprzedzenia zapłonu itp. - mogę tak godzinami

Mój VTEC niestety zdechł - padnięte panewki korbowodowe.
BTW. Drugi filmik - projekt H22T by Romi (w budzie Ciffa 6 gen) - wygooglać

EDIT:
Na potwierdzenie moich słów - filmik. Silnik B18C4 (1.8L, DOHC + VTEC), N/A, mocno doprężony + mody - ca. 6 sek do setki


i to wnętrze, wykonane z tego samego tworzywa co deska w moim kiblu .


jestdobrze napisał/a:
moim zdaniem to musi być NO2, włącza się bardzo brutalnie więc turbo i kompresor raczej odpadają a same zmienne fazy to mogą possać i różnica jest ledwo odczuwalna, więc fani hond nie macie się czym podniecać
A nie N2O przypadkiem ?
Jak tak trzepiecie konia na te japońskie auta to jeździe im pomóc czyścić Fukushime z fekalii i innego gówna.
gatun0 napisał/a:
i to wnętrze, wykonane z tego samego tworzywa co deska w moim kiblu .
![]()
![]()
Hehe, Honda może i fajne miała silniki w latach '90, teraz już nie ma. Tak na prawdę to wszystko, chociaż niektóre Hondy z zewnątrz nawet ładne są, niektórzy mówią, że mają duszę, której ja nie czuję.

nie bedzie na youtubie bo krzyczal jak dziewczyna. jednak jest

@ marcinsud
Jezeli napisalem o silniki tdi to wiadomo ze pisze mk3 w kontekscie golfa co nie ?
Jezeli napisalem o silniki tdi to wiadomo ze pisze mk3 w kontekscie golfa co nie ?



@ marcinsud
jak widzę napis TDI to mnie zbiera na wymioty od tego całego hitlerwagenowego ścierwa. najbardziej przereklamowane silniki w historii motoryzacji
jak widzę napis TDI to mnie zbiera na wymioty od tego całego hitlerwagenowego ścierwa. najbardziej przereklamowane silniki w historii motoryzacji
@RTC oczywiście, sam nie lubię diesla, bo w większości aut za bardzo hałasuje, ale akurat silnik ASV wyszedł dobry, małym kosztem można wykręcić z niego dużo, a i oleju opałowego się nie boi jak ktoś jest żyłą.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie