
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
2025-07-22, 21:51
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
26 minut temu

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
To sa silniki, poezja ! nie to co u nas wyjedziesz na droge a co drugie auto to es-iok tdi pyrkajacy w b5 albo mk3
@up
dokładnie, w vtec czuć wiekszą moc przy wyższych obrotach aż odcięcia ale nie ma aż tak wyraźnego uderzenia mocy
dokładnie, w vtec czuć wiekszą moc przy wyższych obrotach aż odcięcia ale nie ma aż tak wyraźnego uderzenia mocy

Mój passek b4 TD tak nie potrafi ;(. Jedyne co potrafi zrobić to zasłone dymną podczas ucieczki przed sprzętem z PRL lub przy wyprzedzaniu.

Zmienne fazy rozrządu nie dają pierd*lnięcia same z siebie, poprawiają elestyczność silnika. Pozdrawiam zorientowanych

Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie