



Przecież nie można być aż takim debilem. Chyba chłopaki sobie jaja robili. Jeśli nie to Boże miej ich w swojej opiece albo pozwól im wpaść pod samochód
podpis użytkownika
Lepiej być mądrym po swojemu niż głupim po cudzemu.


Dyskalkulia rozwojowa – zaburzenie zdolności matematycznych, mające swoje źródło w genetycznych nieprawidłowościach tych części mózgu, które są bezpośrednim podłożem dojrzewania zdolności matematycznych zgodnie z wiekiem.
Objawy dyskalkulii
- nieumiejętność wykonywania elementarnych działań na materiale liczbowym (dodawania, odejmowania, dzielenia, mnożenia)
- wtórny zanik zdolności myślenia logicznego na materiale liczbowym
- ogólne problemy w dedukcji, rozumowaniu, analizowaniu i wyciąganiu wniosków z działań matematycznych
- ataki nerwicowe lub stresowe przed wykonywaniem działań matematycznych
Gdy widziałem zastanawiającą się osobę nad prostymi przykładami w pierwszej kolejności wskazałem właśnie dyskalkulie. Oczywiście możemy spierać się, czy to fake bądź chłopcy są pod wpływem środków odurzających zaburzających logiczne myślenie.
Filmik statyczny, niezdrowo przedłużający wymyślanie to kolejnych działań matematycznych. Piwa niet, aczkolwiek mimo wszystko dobrze jest mieć świadomość, że nie jesteśmy na samym końcu łańcucha i jeszcze są ludzie głupsi od nas. To faktycznie może trochę poprawić nastój

2+2*2=?
podpis użytkownika
wolnyateista.pl/index.php

Tacy dobrzy z matmy jesteście, to działanie dla was:
2+2*2=?
Hehe, banalne, dycha!


Tacy dobrzy z matmy jesteście, to działanie dla was:
2+2*2=?
2+2*2=6. Istotna jest tutaj kolejność wykonywania działań. W tym wypadku pierwszeństwo posiada znak mnożenia. Do otrzymanego iloczynu dodajemy pozostałą cyfrę i otrzymujemy wnik.
Pamiętaj lorasie, że nie będziemy tutaj odrabiać za Ciebie pracy domowej. Zamiast przesiadywać tutaj, wybierz się do swojej nauczycielki z matematyki, koleżanki z dobrymi ocenami bądź do swojej babci. Oni z chęcią Ci wszystko wytłumaczą :*