

No coś tam przeczytałeś mniej więcej
Wygląda na to że skacząc uruchomiła wagę
Załączyło się przeciążenie które w czasie jazdy windy uruchomiło hamulec na wciągarce i dźwig nagle się zatrzymał (to w przypadku dźwigu o napędzie elektrycznym)
Jeśli to dźwig o napędzie hydraulicznym to mógł uruchomić się zawór bezpieczeństwa na siłowniku tak zwany (zawór pękniętego węża) ale sądząc po ilości pięter jest to dźwig o napędzie elektrycznym
Skacząc mogła też oszukać kontakt przystankowy (palec magnetyczny który zatrzymuje dźwig wyczuwając magnes przyklejony do prowadnicy) potem jest kontakt krańcowy który mógł nie zadziałać i dźwig uderzył w słupek (zderzak elastometr)
Chwytacze nie zatrzymują dźwigu tak energicznie
Ale brawo masz pojęcie 🙂
1 jeśli podczas jazdy nastąpi przeciążenie dźwig jedzie do najbliższego piętra i stoi dopóki sygnał przeciążenia nie zniknie.
2 dla tych prędkości nie stosuje się elastomerów (zderzaków z akumulacją energii) a zderzaki hydrauliczne (z rozproszeniem energii)
3 w zależności od prędkości stosuje się różne chwytacze (np o natychmiastowym działaniu do 0.5 m/s jak dobrze pamiętam a z rozproszeniem energii powyżej 1.2 m/s) generalnie chodzi o to, żeby nie było większego przyśpieszenia niż 5g


1 jeśli podczas jazdy nastąpi przeciążenie dźwig jedzie do najbliższego piętra i stoi dopóki sygnał przeciążenia nie zniknie.
2 dla tych prędkości nie stosuje się elastomerów (zderzaków z akumulacją energii) a zderzaki hydrauliczne (z rozproszeniem energii)
3 w zależności od prędkości stosuje się różne chwytacze (np o natychmiastowym działaniu do 0.5 m/s jak dobrze pamiętam a z rozproszeniem energii powyżej 1.2 m/s) generalnie chodzi o to, żeby nie było większego przyśpieszenia niż 5g
A już myślałem że coś wiesz a jednak nie
Ja serwisuję dźwigi (windy) od 7 lat
Ale co tam będę pisał
Ja się nie znam


A już myślałem że coś wiesz a jednak nie
Ja serwisuję dźwigi (windy) od 7 lat
Ale co tam będę pisał
Ja się nie znam
prawda nie znasz się, przypuszczam, że nie masz w konserwacji ani jednej licencji i znasz je tylko z opowieści starszych kolegów


sprawdzę
Duch walki Cię nie opuszcza! Montuj przystawkę i dawaj ten film nawet, jak winda nie zareaguje. Najwyżej na soft wrzucisz.

Daj spokój ten "łysymisio"
To fachowiec 🤣🤣🤣🤣🤣
Wie tyle co przeczyta w internecie
wpisz chopie w youtebe "przekaźnikownia" jest na tym kanale filmik "jak działa winda" i się poducz, gość objaśnia (w szczegółach na innych filmach) sterowanie przekaźnikowe więc co dla niektórych "konserwatorów" to kosmos bo do licencji z testerem podchodzą i się dziwią, że nie ma gdzie go wetknąć i błędów nie mogą wyświetlić.. ale dla mnie majstersztyk. znam też "konserwatorów" co diodę z żarówką mylą.. żałosne..
kanał polecam dla wszystkich, którzy coś niecoś o przekaźnikach wiedzą albo chcą się dowiedzieć


A już myślałem że coś wiesz a jednak nie
Ja serwisuję dźwigi (windy) od 7 lat
Ale co tam będę pisał
Ja się nie znam
Czyli zawód "życiowy nieudacznik". Nazywaj rzeczy po imieniu chłopaczku od smarowania wind
W windzie nie ma czegoś takiego jak to nazwałeś "czujniki bezpieczeństwa"
Jak czegoś nie wiesz to nie pisz głupot
W zasadzie, to nie powinienem dyskutować, bo po co, ale zacytuję:
"Systemy te są wyposażone w wiele czujników ruchu, które są odpowiedzialne za kontrolowanie i raportowanie prędkości, z jaką porusza się kabina w górę i w dół. Jeżeli chociaż jeden z takich czujników wykryje zwiększoną prędkość ruchu kabiny, natychmiast włączane są automatyczne hamulce i winda zostaje unieruchomiona."
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie