Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Avatar
WKND 2024-12-22, 21:20 3
mk61 napisał/a:

Fakt, tutaj kontener jest na platformie. W Europie zazwyczaj wozi się kontenery naczepami do kontenerów, nie platformami.
Już widzę, jak firma produkująca towar do wysyłki inwestuje miliony euro na takie jeździdło, żeby załadować jedną 20-stkę dziennie.


Z tymi kluczykami też trochę pojechałem. Tak było właśnie w spedycjach typu CEVA czy XPO (w Amazon nigdy nie pracowałem). Powyższe zdjęcia pochodzą z małej, rodzinnej, holenderskiej firmy, która zajmuje się dość ciężkim tematem, a moją pracą były tam załadunek, rozładunek i segregacja tych cięższych kontenerów, żeby były gotowe na wyjazd. Masa własna to też wartość zmienna, bo każdy taki kontener był przezbrajany na potrzeby następnego klienta (chodzi o wyposażenie wewnętrzne, np pompy zasilane dużymi silnikami elektrycznymi). Sama skorupa może jakieś 10ton waży, reszta to dodatkowe wyposażenie. W każdym razie wystarczy, żeby przechylić się na przednich kołach i z sercem w dupie próbować łapać centymetry, żeby trafić w bolce ciekawostka taka, że te kontenery mają własny system hydraulicznych "nóg", zasilany z generatora dieslowskiego. "Nogi" wysuwają się z czterech rogów i kierowiec może wjechać pod kontener naczepą. Oczywiście jest to bardziej czasochłonne i ryzykowne niż chamskie wrzucenie kontenera wózkiem, niemniej bardzo istotna funkcja np w terenie, gdzie heftruck nie dojedzie bo....jest za daleko

podpis użytkownika

"Aby dowiedzieć się kto Tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno Ci krytykować"
Voltaire
Zgłoś
Avatar
Aniafrania 2024-12-22, 21:34
Obolały ale żyje 🔥
Zgłoś
Avatar
MDR 2024-12-22, 22:28
Petebb napisał/a:

przyczepa ci sama nie ruszy poza tym jest ona polaczona z koniem



Naczepa była zostawiona pod rampą bez konia. Wystarczyło dać kliny pod koła. Wózek waży 6 ton i jak ładujesz towar to często się zdarza że niezabezpieczona naczepa przesuwa się tylko dlatego ze wózek na nią wjeżdża. A co dopiero gdy magazynier "dopycha" palety...
Zgłoś
Avatar
pSTANLEY 2024-12-22, 23:46 2
WKND napisał/a:

W każdej firmie logistycznej, w której pracowałem, osoba odpowiedzialna za załadunek/rozładunek, zabierała kluczyki kierowcy ciężarówki w depozyt i blokowała koła dużym klinem. Zwyczajna procedura, na zasadzie "jak chcesz szybko odjechać załadowany/rozładowany, to dawaj kluczyki i wyp🤬alaj tam do kantyny kawę pić". Nie wiem co to za debilna firma na filmiku.



U mnie też kluczyki lądują w depozycie. System bezpieczeństwa może zostać jednak pominięty za pomocą specjalnego klucza przez managera który się tym zajmuje. Kilka miesięcy temu 2 osoby właśnie straciły u mnie pracę kiedy korzystając z override odjechali przyczepą z wózkiem w środku
Zgłoś
Avatar
Gieros35 2024-12-23, 2:36 1
Petebb napisał/a:

przyczepa ci sama nie ruszy poza tym jest ona polaczona z koniem



Brak klina a kierownik ręcznego nie zaciągnął
Zgłoś
Avatar
gdfgdf 2024-12-23, 14:45
WKND napisał/a:

W każdej firmie logistycznej, w której pracowałem, osoba odpowiedzialna za załadunek/rozładunek, zabierała kluczyki kierowcy ciężarówki w depozyt i blokowała koła dużym klinem. Zwyczajna procedura, na zasadzie "jak chcesz szybko odjechać załadowany/rozładowany, to dawaj kluczyki i wyp🤬alaj tam do kantyny kawę pić". Nie wiem co to za debilna firma na filmiku.



Czyli robiłeś mordo na tirach? Załadunek czy transport? Jakie stawki teraz są?
Zgłoś
Avatar
kudlak55 2024-12-23, 23:30
WKND napisał/a:

W każdej firmie logistycznej, w której pracowałem, osoba odpowiedzialna za załadunek/rozładunek, zabierała kluczyki kierowcy ciężarówki w depozyt i blokowała koła dużym klinem. Zwyczajna procedura, na zasadzie "jak chcesz szybko odjechać załadowany/rozładowany, to dawaj kluczyki i wyp🤬alaj tam do kantyny kawę pić". Nie wiem co to za debilna firma na filmiku.



Pracowałem w Schenkerze Zielona Góra i dwa wózki tak spadły w okresie 6 miesięcy, Więc widać u nas też się zdarza jak placówką zarządzają idioci.
Zgłoś
Avatar
chlusniembousniem 2024-12-24, 2:38
WKND napisał/a:

W każdej firmie logistycznej, w której pracowałem, osoba odpowiedzialna za załadunek/rozładunek, zabierała kluczyki kierowcy ciężarówki w depozyt i blokowała koła dużym klinem. Zwyczajna procedura, na zasadzie "jak chcesz szybko odjechać załadowany/rozładowany, to dawaj kluczyki i wyp🤬alaj tam do kantyny kawę pić". Nie wiem co to za debilna firma na filmiku.



W fabryce gdzie pracuje, pamiętam jak było klin pod koło i kierowca do środka przy rampie stał. Potem dodali, że musi kluczyki wieszać. Od pewnego czasu zamontowali przy rampach automatyczne blokady kół naczepy i teraz nie musimy kierowcy ganiać do środka, ale za to wymyślili, że trzeba spisywać numer plomby i kierowca nie może już sam otworzyć naczepy i podjechać do rampy, tylko ma czekać na nasz sygnał.
Zgłoś
Avatar
kamilkawka 2024-12-25, 20:27
WKND napisał/a:

W każdej firmie logistycznej, w której pracowałem, osoba odpowiedzialna za załadunek/rozładunek, zabierała kluczyki kierowcy ciężarówki w depozyt i blokowała koła dużym klinem. Zwyczajna procedura, na zasadzie "jak chcesz szybko odjechać załadowany/rozładowany, to dawaj kluczyki i wyp🤬alaj tam do kantyny kawę pić". Nie wiem co to za debilna firma na filmiku.



Raben
Zgłoś