

wojtekpwse napisał/a:
J🤬 wszystkich kacapów.
I ciebie


Kierowca z małą walizeczką kluczy poskłada to do kupy w pół godz. i pojadą dalej.
podpis użytkownika
Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić, aż znajduje się taki jeden, który nie wie, że się nie da, i on to robi.
Haluś weź ja cię proszę to logo w p🤬du. Na dole było denerwujące, to już widok zasłania.
podpis użytkownika
Powiedzcie proszę że pogib.
Już tłumaczę: za szybko przejechał przez torowisko, tył usiadł i element silnika zahaczył o szynę. Ot cała prosta historia.

wrocław z przełomu wieku XX/XXI
podpis użytkownika
Doskonały i nieomylny inżynier to taki, który unika drobnych błędów na drodze do wielkiej katastrofy.
Na części zamienne embargo, więc będą musieli teraz zamontować z 30 letniej łady, albo ukraińskiej pralki zaj🤬ej w Donbasie.
podpis użytkownika
Si vis pacem, para bellum.

Geraldinio napisał/a:
Na części zamienne embargo, więc będą musieli teraz zamontować z 30 letniej łady, albo ukraińskiej pralki zaj🤬ej w Donbasie.
Problem w tym, że oni mają swoje. Może kiepskie, ale mają. My nie mamy żadnego przymusu a takie ładne autobusy to sobie kupimy jak się niemcom licznik na lewą strone przekręci i będą chcieli zezłomować.
Edit: przemysłu* (nie przymusu)
babazwozu napisał/a:
Problem w tym, że oni mają swoje. Może kiepskie, ale mają. My nie mamy żadnego przymusu a takie ładne autobusy to sobie kupimy jak się niemcom licznik na lewą strone przekręci i będą chcieli zezłomować.
Edit: przemysłu* (nie przymusu)
Może i mają, ale jakie? Ano takie, jak na filmie.
A u nas to tylko pola kartofli niby? Naprawdę nic się nie produkuje? Widzisz, tak się składa, że wiele polskich firm to podwykonawcy podzespołów samochodowych dla dużych marek. Kupujesz niemieckie auto, a tam tysiąc części made in Poland. Ale mało kto o tym wie. Dzisiaj nikt nie produkuje "swoich" samochodów, nawet Rosja importuje części.