Ciekawy filmik powstały na potrzeby ukazania możliwości nowego silnika graficznego Heavy Rain, niemniej jednak warty uwagi
Słabe tłumaczenie, ale łatwo zrozumieć bez napisów
Cytat:
Valorie Curry, wcielająca się w główną rolę w demonstracyjnym filmie "Kara", miała na swojej twarzy zamocowane około 90 czujników. Efekty można obserwować na niezwykle klimatycznej, siedmiominutowej animacji. Choć historia jest co najmniej wciągająca, prawdopodobnie nie dane będzie nam ujrzeć jej dalszego ciągu. David Cage wyraźnie mówi: "Kara nie jest tematem na następną grę. Tak samo postać, świat ani historia".
Aktorka i jej komputerowa wersja
Szukałem po tagach, nie znalazłem.
nie dość, że nieładna to jeszcze włosy jak chłop
up@ p🤬lisz niemniej jednak ten filmik widziałem już jakiś czas temu i uważam że jest to jeden z najlepszych filmików jaki widziałem ! myślę że fil na ten temat byłby hitem !
Wygląda tak sztucznie i plastikowo, że masakra. Pierwsza lepsza postać z LA Noire wygląda o niebo lepiej (przy zachowaniu realistycznej mimiki na potrzeby gry)
Konto usunięte
2012-08-02, 18:38
Według mnie w tej grze pięknie odwzorowali pewną znaną postać:]
I jeszcze jaka tam była ścieżka dźwiękowa... Wspaniałe czasy !!
Konto usunięte
2012-08-02, 19:30
A co powiecie na Beyond Two Souls i Ellen Page? BTW też Quantic Dream.
Konto usunięte
2012-08-02, 20:02
Czy zawsze te tekstury nakładane muszą się świecić jak psu jajca ?? Pewnie to kwestia nierealnego oświetlania sceny przez zbyt zjaranych swoją pracą grafików.
Konto usunięte
2012-08-02, 20:34
p🤬licie i tak bym r🤬ał komputerową czy też nie
Konto usunięte
2012-08-02, 22:00
Aż się łezka w oku kręci.
Bazuje na fajnym pomyśle i klimacie, ale doprawdy - technicznie jajek nie urywa. Jeżeli to ma czegoś dowodzić to właśnie tego, że konsole są już mocno z tyłu. Chciałbym zobaczyć jak w czasie rzeczywistym porusza się kilka takich postaci, mają swoją logikę, path finding i wykrywanie kolizji, na scenie oświetlają je dynamiczne światła, mamy wysokiej jakości miękkie cienie, interesujące particle, obiekty na fizyce, itd. To by odpowiadało warunkom gry akcji i wymagałoby sporej mocy obliczeniowej, której PS3 wcale nie ma za dużo.
PS: Autor tematu ma zapłon spóźniony o około rok.
Konto usunięte
2012-08-02, 22:59
Bardziej o treść tu chodzi jednak a nie o jakość wykonania.
Konto usunięte
2012-08-02, 23:01
@taziu p🤬lisz.
@sadystycznie bolesny sztucznie i plastikowo to właśnie wygląda L.A. Noire.
Ciekawe czy c🤬ka się jej nawilża. Jak powstaną takie roboty to kobiety nie będą już potrzebne do niczego
Cytat:
What if client will complain
hehe, i wszystko jasne
Musisz zobaczyć w akcji
Widziałem wcześniej, ale dalej tak samo imponujące. WOW