Akcja w zasadzie od 10s, bo są informacje z CB, jest pokazana prędkość i później widać jak ładnie zaparkował ktoś samochody
Konto usunięte
2018-01-20, 16:47
K🤬a, trzeba być poj🤬ym, żeby zap🤬lać 80km/h zestawem w takich warunkach.
No... kamizelki włożone, jestem spokojny.
debile, w dodatku tyle czasu mieli od ostrzezenia.
krzyks napisał/a:
K🤬a, trzeba być poj🤬ym, żeby zap🤬lać 80km/h zestawem w takich warunkach.
Racja. Dodałbym do tego jeszcze, że trzeba być poj🤬ym aby po kolizji w takich warunkach dalej stać na lewym pasie.
No prawy pas to jeszcze c🤬j tam, niech będzie pomimo, że też powinno zjechać na pobocze a nie stać jak p🤬dy w oczekiwaniu na c🤬ja co w dupę wleci.
podpis użytkownika
Chcesz LEGALNIE 90g MM na własny użytek? >> Wbijaj na naszą grupę MM <<
Medyczna Marihuana jest TAŃSZA w aptece niż u dilera ok 15-30zł/g !
Warunki fatalne. Slisko, zamglenie a nagrywajacy zap🤬la prawie do odcinki.
A osly ktore tam staly nie lepsze. Zamiast po kolizji zjechac na pas awaryjny to czuby zablokowały obydwa pasy.
@upy
jak na Rosję to i tak git odśnieżone
K🤬a co za j🤬y debil, kierowcy z kamera zabrałbym dożywotnio prawko na wszystko włącznie z rowerem. Ja P🤬le, „hamować, hamowac” a debil przyspieszył z 79 na 81 i dopiero jak zobaczył to zaczął hamować..
krzyks napisał/a:
K🤬a, trzeba być poj🤬ym, żeby zap🤬lać 80km/h zestawem w takich warunkach.
Za coś takiego powinny być odbierane uprawnienia.
Konto usunięte
2018-01-20, 20:52
dobrze że wyszli z aut
Przykro sie slucha tych prymitywow co na CB p🤬la ale to tylko mnie utwierdza w przekonaniu, ze wiekszosc TIRowcow to bezmozgi.
Zachowaj taką odległość do poprzedzającego pojazdu, że w razie jego nagłego hamowania, zdążysz wyhamować przed nim. Polacy nie znają tej zasady i zawsze wypadek na autostradzie kończy się karambolem.
Konto usunięte
2018-01-20, 23:05
K🤬a, mówiąc szczerze - jakbym w takich warunkach spotkał blokadę na drodze, to bym sp🤬alał autem (do przodu) tak daleko jak by się dało - na pewno nie zatrzymałbym się w "pierwszy rzędzie".
Wg mnie kierowca od razu powinien się w bariery energochłonne pakować, a nie dopiero pod koniec hamowania, bo i tak nie miał szans uniknąć zderzenia i tak przy takiej prędkości i warunkach. Nigdy ciężarówką nie jeździłem i nie wiem czy byłby to dobry pomysł, ale chyba tak by nie pierdzielnął mocno
K🤬a... bylem tam wtedy. Żebym ruszył minutę wcześniej też bym się pewnie załapał. Mam kilka fotek.