Wczoraj tj.21.07.2017 doszło do katastrofy awionetki na lotnisku w Mielcu zginęły 2 osoby, ojciec i syn.Przyczyną katastrofy było wpadnięcię maszyny w korkociąg zaraz po starcie.
Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników.
Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (
więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
tak i zaraz będzie że to pierwszy zamach w polsce
konto usunięte
2017-07-22, 15:35
konto usunięte
2017-07-22, 15:40
Facet chciał spędzić trochę czasu z synem.... szkoda gadać.
konto usunięte
2017-07-22, 22:38
Panowie tam jeszcze coś wyszczeliło coś z samolotu tam leży coś wyszczeliło.
konto usunięte
2017-07-23, 0:16
konto usunięte
2017-07-23, 2:55
Dobrze że nie mam awionetki
konto usunięte
2017-07-23, 9:27
tak to się kończy jak się jest na tyle bogatym by kupić samolocik ale na tyle skąpym by nie robić przeglądów.
A co ma przegląd do korkociągu ? Gość przeciągnął maszynę i zabił siebie i syna.
a mógł siedzieć na piździe w domu hłe hłe hłe..
"Przyczyną wpadnięcie w korkociąg" - aaa. No to wszystko jasne. Prokuratura ma już sprawę rozwiązaną. Dziękujemy.
Tak tylko z ciekawości zapytam - co było przyczyną korkociągu?
AWIONETKA [fr. avionette] mały sportowy samolot - Fr.= martwy język
@jazeck korkociąg jest następstwem tzw. przeciągnięcia czyli momentu, w którym skrzydła samolotu są pod zbyt dużym kątem w stosunku do opływającego je powietrza. Strugi powietrza wówczas odrywają się od skrzydła i traci ono siłę nośną. W tym przypadku przyczyną mogła być zbyt mała prędkość samolotu przy wznoszeniu lub za duży kąt wznoszenia. Do tego mogły dojść czynniki zewnętrzne np. nagły podmuch powietrza. Samo przeciągnięcie i późniejszy korkociąg jest do opanowania w przypadku gdy statek powietrzny posiada wystarczającą wysokość. Wtedy albo przeciwdziała się przeciągnięciu np. przez zwiększenie prędkości lub w przypadku gdy statek powietrzny znajdzie się w korkociągu, wyprowadza się z niego. Warunkiem tutaj jest, tak jak napisałem wcześniej jest odpowiednia wysokość. Dużo bardziej niebezpieczne są takie sytuacje na małych wysokościach i kończą się najczęściej jak w tym przypadku.