Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Kawasaki Ninja H2R
dobra_kawa • 2015-01-03, 18:07
300 koni, turbo, design jak z kosmosu..

Tutaj krótki trailer i trochę z etapu produkcji:



a tutaj Jay Leno prezentuje to cudeńko z bliższa:



Spoko muzyczka, turbo pięknie "świszczy" polecam słuchawki
Zgłoś
Avatar
M................o 2015-01-03, 21:40
fajna moc, ale na tor nie na ulice, na ulicy już normalny litr to już za dużo
Zgłoś
Avatar
xbandzior 2015-01-03, 21:43
pamiętajcie że motocykl nie jest dla wieśniaków umysłowych i cebulaków którzy lubią pocisnąć
Zgłoś
Avatar
dr777 2015-01-03, 21:44 5
nie turbo tylko kompresor
Zgłoś
Avatar
rai87 2015-01-03, 21:44
A będzie go widać w lusterku? Nie chciałbym go zniszczyć

podpis użytkownika

Wszyscy czerpiemy swoistą przyjemność z cudzego nieszczęścia, z cudzej rozpaczy. To sadyzm, gdy wczuwamy się w rolę oprawców. I masochizm, gdy identyfikujemy się z ofiarami.
Zgłoś
Avatar
l................9 2015-01-03, 21:48 1

To nie turbo tylko sprężarka!!!!!!
Zgłoś
Avatar
Diggerx 2015-01-03, 21:55
Ciekawe ile ten H2R ma do setki, pewnie nieco powyżej 1 s
Zgłoś
Avatar
Kaddafi 2015-01-03, 21:56
Liczba koni wzięta z dupy... Liczba wykonanych sztuk oraz cena sprawia że pojazd ten trafi w ręce koneserów. Poza tym motocykl ten nie jest dopuszczony do ruchu ulicznego
Zgłoś
Avatar
links2 2015-01-03, 22:14
Wersja 300 KM jest tylko na tor. Drogowa wersja H2 ma "tylko" 200 KM. A ja na razie boję się wskoczyć na 125cc
Zgłoś
Avatar
~Vladimir 2015-01-03, 22:15 1
Nikt nie przesiądzie się na H2R chyba że ma zamiar startować w wyścigach. H2R nie będzie miało homologacji drogowej...

Wersja drogowa ma oznaczenie H2.

podpis użytkownika

Si vis pacem, para bellum.
Zgłoś
Avatar
tranzystor 2015-01-03, 22:23
Ciekawe jak nasi handlarze pokleją owiewki z karbonu. Bo stalową ramę na gorąco poprostują po dzwonie.
Zgłoś
Avatar
Przema 2015-01-03, 22:25
up Vladimir i wersja drogowa będzie miała aż 210KM
Zgłoś
Avatar
Kaddafi 2015-01-03, 22:26
300 KM na wale ? Jakiś ekspert powie ile w takim razie na kole ?
Zgłoś
Avatar
cola1111 2015-01-03, 22:27 2
Dla czego liczba koni wzieta z dupy?? Czyzby zal dupe sciska??
Smiesza mnie tacy ludzie jak ty, wszystko zle, wszystko wam sie nie podoba, a to za mala wyplata, a to nowy motocykl jest brzydki, a to stara nie chce dac dupy, a to zupa za slona.

podpis użytkownika

Cola
Zgłoś
Avatar
Kaddafi 2015-01-03, 22:42
Przejedz się kiedyś na hamownie i przekonaj się jaką mocą rzeczywiście dysponuje twoja bestia.
Czemu mnie dziwi moc tego stwora? Mianowicie najmocniejsze obecnie maszyny MotoGP posiadają "rzeczywistą" moc 260 KM. Zauważ że czołowe zespoły fabryczne wydają corocznie grube miliony na rozwój maszyn... Można stworzyć 300 konnego potwora, tylko k🤬a licz się z wymianą silnika co kilka okrążeń. Z jakiegoś powodu pytam się o moc uzyskiwaną na kole? Nie wiesz jakiego ? To się nie udzielaj
@down Ducati 1199 Panigale R 140 tyś zł a pomimo to jest kilku/kilkunastu posiadaczy w kraju
Zgłoś
Avatar
P................1 2015-01-03, 22:43
i kosztuje jak na dzisiaj jedyne 205.000zł hehe powodzenia za 20 lat malo kogo z was bedzie stac na takie cos
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie