300 koni, turbo, design jak z kosmosu..
Tutaj krótki trailer i trochę z etapu produkcji:
a tutaj Jay Leno prezentuje to cudeńko z bliższa:
Spoko muzyczka, turbo pięknie "świszczy" polecam słuchawki
z................k
2015-01-03, 23:01
@Tranzystor
Żywica tkanina szklana, może metalowa siatka jeszcze i troche szpachli i jak nowe.
@Kaddafi
Nie filozofuj, w motogp biorą udział tylko maszyny wolnossące, obstawiam, że to kawasaki objeździ twojego golfa w TDI, potem ktoś zmieni łańcuszek rozrządu i zregeneruje głowice, i objeździ kolejnego golfa.
Poczytaj sobie o hondzie NR250, którą japońce zrobili gdy w Polsce jeszcze klepali WSK-i.
Cena takich maszyn nie bierze się z dupy, może i kawasaki do niego nie dokłada, ale rękę dam sobie uj🤬, że silnika w chinach za miskę ryżu nie zamówili.
jak czytam wypowiedzi sadolowych napinaczy to mnie rozp🤬ala

jeden p🤬li o jeździe na H2R, że się nie da po drogach, drugi że moc z dupy, trzeci że stać nas nie będzie..a c🤬j was to obchodzi, temat wstawiłem bo motocykl jest bardzo ciekawą i nową konstrukcją zapewne wielu zainteresuje, a was tak dupy pieką że szok..niedługo niczego nie będzie można wrzucić bo nic nie pasuje..
designem podobne do ducati ale to nadal rzędówka jak bym zrobili to na silniku wankla to ja wale jak by to latało poj nie cały litr by miał mocy do c🤬ja i jeszcze troche
n................l
2015-01-03, 23:20
o same eksperty widze juz jakbyscie wszyscy jezdzili. C🤬ja byscie jezdzili, nie wiem na jaki c🤬j taki motocykl jest produkowany poza picem, skoro pierwszy lepszy 10 letni fireblade już spokojnie wystarcza mocą. Prawda jest taka, ze 600cc to odpowiednia pojemność, moc, i masa. Litr to wg mnie (ale tutaj sie nie spieram, są ludzie którzy uważają że litr jest okej) przesada. A to, to już c🤬j wie po co. Nie licząc jazdy na torze przez ludzi którzy naprawdę to potrafią.
btw czekam na hejt pod moim adresem od posiadaczy zipp toros f16 czy innych kibli ;>
ładny motorek chętnie bym się przejechał na nim ale po zamkniętym odcinku,nie mam zaufania i odwagi jezdzic na czymś co ma ponad 150km w ruchu miejskim bo moc kusi ale warunki nie pozwalają przez to jestem łowcą linek w lesie i tematem bólu dupska 90% tej strony,jak jest lepsza pogoda to dosiadam shovelheada i powolutku polatam trochę po asfaldzie:_)
Tak czy owak rozp13rdalają mnie ludzie którzy twierdzą "z motorcyklem jak w wódko poniżej lytra nie siadam" a jakis stary bandit czy inne dziadostwo tak nim powyrabia że przez najbliższe 5 lat szwagrowi będzie na urodzinach opowiadać
Rodzice mi kupia taki motur kupili mi golfa 2 to kupiom mi taka kawke
c................x
2015-01-04, 11:01
Czy na pierwsze moto się nada

? wiem, że to było pytanie dla jaj - mimo wszystko powiem szczerze, że jak taki delikwent nie wyłączy tych systemów trakcji to moto jest bezpieczniejsze od każdej jednostki pow 90KM sprzed 7-9 lat
l................r
2015-01-04, 11:51
podobny wynalazek robiła yamaha z modelem v max - wiadomo co później się działo - miała dość sporą " turbodziurę " i przy wyprzedzeniu samochodu ,niejednokrotnie ktoś miał niemiły zonk. Fajny wynalazek tylko pytanie brzmi " po co ".
PiotrekS napisał/a:
Myślę, że na pierwsze moto się nada
Jak najbardziej, a ile skwarków spod liceum wyrwie. Erłany przy nim to teraz zera :d
n................l
2015-01-04, 12:11
Akurat moim zdaniem, systemy trakcji, i abs szczególnie, powinien być OBOWIĄZKOWY w motocyklach.
Ile osób by uratował zywkły abs przed śmiercią poprzez wjechanie w auto które wymusiło pierwszeństwo.
nopel napisał/a:
Akurat moim zdaniem, systemy trakcji, i abs szczególnie, powinien być OBOWIĄZKOWY w motocyklach.
Ile osób by uratował zywkły abs przed śmiercią poprzez wjechanie w auto które wymusiło pierwszeństwo.
Droga hamowania z ABS jest dłuższa, niż bez ABS - nic nie zastąpi doświadczenia - czytaj "oczy dookoła głowy i jedno w dupie"
lysout napisał/a:
Droga hamowania z ABS jest dłuższa, niż bez ABS
Chyba cie poj🤬o, skąd się biorą takie eksperty jak ty?
Diggerx napisał/a:
Chyba cie poj🤬o, skąd się biorą takie eksperty jak ty?
mmt.com.pl/st/ekspertyzyioceny_wspol_uklady_hamulcowe.php
inż. Konrad Czwordon
Czym jest ABS w motocyklu?
Powszechnym błędem jest mniemanie, że ABS skraca drogę hamowania. W przypadku niedoświadczonych kierowców rzeczywiście może tak być, ale nie to jest zasadniczym celem stosowania systemu przeciwpoślizgowego. Układ ABS pozwala przede wszystkim zachować stabilność pojazdu podczas hamowania, umożliwiając również bezpieczną zmianę kierunku jazdy bez przerywania procesu hamowania motocykla. Umożliwia to na przykład ominięcie przeszkody bez ryzyka przewrócenia się.
UP
Aha, tekst napisany 10 lat temu przez nie wiadomo kogo, świetne źródło wiedzy
Zobacz to:
Jeden z tych kolesi który zawodowo zajmuję się testowaniem motocykli w tym hamulców, miał krótszą drogę hamowania o 5 metrów motocyklem z ABSem! U pozostałych różnica była znacznie większa. Więc nie p🤬l mi tu bzdur, że abs wydłuża drogę hamowania bo jeszcze ktoś to przeczyta i ci uwierzy w te głupoty.
A że ten filmik ma już 5 lat, to teraz abs jest na pewno jeszcze bardziej dopracowany w nowych modelach.