Jeździłem na tym kurewstwie zajebista sprawa, najpierw siedzisz i czekasz na start zastanawiając się co ja k🤬a tu robię (od zera do 220 km/h w 3 sekundy i 180m wysokości) a po 60 minutach jazdy jest po wszystkim.
KA nadal pozostaje najszybszym i najwyższym rolercoasterem na świecie:) (chyba że coś się zmieniło)
podpis użytkownika
Widzisz źdźbło w oku bliźniego, a belki w swojej dupie nie zauważasz.
na niezłym przyspieszeniu był ten filmik - godzina w minutę
Moje auto w 2,5 sekundy dobija do 300 km/h i po 60 minutach jestem na wysokości 1 km.
CPCH
2010-09-21, 10:42
tam obok siedział ten taki mongoł od majeskiego??
Konto usunięte
2010-09-21, 21:32
Kingda Ka -- Po zajęciu przez pasażerów miejsc w wagonach i sprawdzeniu zabezpieczeń, pociąg powoli wyrusza ze stacji na tor napędowy. Przejeżdża przez nastawnię szynową, która umożliwia obsługę czterech pociągów na dwóch stacjach jednocześnie. W momencie, gdy pociąg jest w pozycji startowej, mechanizm napędu hydraulicznego rozpędza go od 0 do 206 km/h w 3,5 sekundy przy przeciążeniu "wgniatającym" w oparcie siedzenia ok. 1,7 g. Po przejechaniu odcinka startowego, pociąg wspina się na główne wzniesienie (4,5 g), okręcając się 90 stopni w lewo, osiągając wysokość 139 m (37-piętrowego budynku). Pokonuje szczyt (-1 g). Następnie, zjeżdżając 270 stopniową spiralą pionowo – 127 metrów w dół, osiąga prędkość 200 km/h. Pociąg pokonuje drugie wzniesienie o wysokości 42 m, wywołując chwilowo stan przeciążenia ujemnego (-0,4 g), po czym łagodnie zostaje wyhamowany za pomocą hamulców elektromagnetycznych (ok. 1 g). Pociąg zawraca i wjeżdża na stację. Jazda kolejką trwa 28 sekund od momentu startu do końcowego wyhamowania. Oficjalny czas trwania atrakcji to 50,6 sekund.
Konto usunięte
2010-09-22, 2:54
Tak mógłbym do pracy jeździć
Smerf napisał/a:
Kingda Ka -- Po zajęciu przez pasażerów miejsc w wagonach i sprawdzeniu zabezpieczeń, pociąg powoli wyrusza ze stacji na tor napędowy. Przejeżdża przez nastawnię szynową, która umożliwia obsługę czterech pociągów na dwóch stacjach jednocześnie. W momencie, gdy pociąg jest w pozycji startowej, mechanizm napędu hydraulicznego rozpędza go od 0 do 206 km/h w 3,5 sekundy przy przeciążeniu "wgniatającym" w oparcie siedzenia ok. 1,7 g. Po przejechaniu odcinka startowego, pociąg wspina się na główne wzniesienie (4,5 g), okręcając się 90 stopni w lewo, osiągając wysokość 139 m (37-piętrowego budynku). Pokonuje szczyt (-1 g). Następnie, zjeżdżając 270 stopniową spiralą pionowo – 127 metrów w dół, osiąga prędkość 200 km/h. Pociąg pokonuje drugie wzniesienie o wysokości 42 m, wywołując chwilowo stan przeciążenia ujemnego (-0,4 g), po czym łagodnie zostaje wyhamowany za pomocą hamulców elektromagnetycznych (ok. 1 g). Pociąg zawraca i wjeżdża na stację. Jazda kolejką trwa 28 sekund od momentu startu do końcowego wyhamowania. Oficjalny czas trwania atrakcji to 50,6 sekund.
dzieki za wklejenie wikipedii
Zesrałem się od samego patrzenia!
Coś dla posiadaczy stalowych jaj. Śmiało od 1,55
Konto usunięte
2016-09-21, 10:10
w innych krajach ludzie zarabiają tyle ze mogą sobie pozwolić na wydanie 100zł za dzień na park.i te parki się utrzymują i są atrakcje.w polsce zaraz by to zgniło.