

Heh ten pilot co na początku wysiadał chyba zdał sobie sprawę z tego że poj🤬o kartki i zamiast prosto powinien odbić
jak to działa w wrc-mogą rozpieprzać auta ile chca? mają jej jakoś ubezpieczone?
@jbone
mają sponsorów, hajs i zatrudnionych mechaników...
Ty też możesz zostać rajdowcem, wystarczy licencja za 1k pln i auto spełniające wymogi.
I hajs, bo za wszystko płacisz sam, albo znajdziesz sobie sponsora :p
mają sponsorów, hajs i zatrudnionych mechaników...
Ty też możesz zostać rajdowcem, wystarczy licencja za 1k pln i auto spełniające wymogi.
I hajs, bo za wszystko płacisz sam, albo znajdziesz sobie sponsora :p
6:19 akcja mnie rozjabala... ktos wie czy jakiś ludek został zgnieciony? :/
ps. czasem sie zastanawiam - skoro rajdowcy WRC moga zaliczac dzwony prosto w drzewa, koziolkuja 150 tysiecy razy, spadaja z urwisk itd. i prawie zawsze wychodza o wlasnych silach - otrzepując kurz z ramienia mowiąc "eee nic sie nie stalo" - to czy takie klatki nie powinny byc montowane w normalnych samochodach? z drugiej strony - takim tokiem rozumowania mozna przymusowo nakazc noszenia helmow - na wypadek potknięcia itd.
ps. czasem sie zastanawiam - skoro rajdowcy WRC moga zaliczac dzwony prosto w drzewa, koziolkuja 150 tysiecy razy, spadaja z urwisk itd. i prawie zawsze wychodza o wlasnych silach - otrzepując kurz z ramienia mowiąc "eee nic sie nie stalo" - to czy takie klatki nie powinny byc montowane w normalnych samochodach? z drugiej strony - takim tokiem rozumowania mozna przymusowo nakazc noszenia helmow - na wypadek potknięcia itd.
@up - klatka ma swoje uzasadnienie w rajdach itp, ale już niekoniecznie przy autach osobowych. Nie chciałbyś przywalić gołym deklem w rurę nad szybą boczną, czy robić ciągle szpagatu wsiadając do auta...a potem przypinać się pasami sześciopunktowymi. Dlatego też np. w autach WRC jest rozbudowany system gaśniczy - na wypadek pożaru i utrudnionej ewakuacji. Dlatego też obowiązkowo trzeba nosić certyfikowane i z ważną homologacją kaski itp. Inaczej też działają tzw. strefy zgniotu w oklatkowanym aucie.. Ale ja specjalistą nie jestem, może się wypowie ktoś bardziej w temacie.
And the twelwe points goes to Robert Kubica.
To tak z sympatii do rodaka specjalisty od takich rozwałek.
To tak z sympatii do rodaka specjalisty od takich rozwałek.

avic napisał/a:
@up - klatka ma swoje uzasadnienie w rajdach itp, ale już niekoniecznie przy autach osobowych. Nie chciałbyś przywalić gołym deklem w rurę nad szybą boczną, czy robić ciągle szpagatu wsiadając do auta...a potem przypinać się pasami sześciopunktowymi. Dlatego też np. w autach WRC jest rozbudowany system gaśniczy - na wypadek pożaru i utrudnionej ewakuacji. Dlatego też obowiązkowo trzeba nosić certyfikowane i z ważną homologacją kaski itp. Inaczej też działają tzw. strefy zgniotu w oklatkowanym aucie.. Ale ja specjalistą nie jestem, może się wypowie ktoś bardziej w temacie.
racja, nie optuje za montazem klatek ale skoro bezpieczenstwo jest takie wazne...
niewazne niebawem beda chcieli wprowadzic samochody bez kierowcow i bedzie bezpiecznie - no chyba, ze zaczniesz drązyc afery to z niewyjasnionych przyczyn samochod zalapie jakiegos buga i skieruje Cie pod ciezarowke ze zwirem :/