Nie znam się więc się nie wypowiem ale komentarz postawię, zapytacie pewnie: "Dlaczego?" tak jak pierwotni ludzie zakładali wnyki na dzikie zwierzęta lub zarzucali przynętę do siatki po czym umieszczali ją w rzece i łapali się ryby, oni nie mili pewności czy zwierzyna złapie się we wnyki ani czy ryby będą skłonne złapać się na zanętę i wpłynąć do siatki, nie mieli pewności ale zarzucali siatkę z przynętą na cały dzień i na drugi dzień sprawdzali czy pełna i to samo z wnykami, tak i ja zamieszczam komentarz w nadziei że dostanę wirtualne piwa.
szyny byly zle... a podwozie tez bylo zle...
Krótki lot, a tyle zmarnowanego czasu
@youzeck1984 Hamulec aerodynamiczny nie służy do zmniejszenia prędkości tylko siły nośnej.
Pilot samolotu powinien machać sterem kierunku jeśli widzi że szybowiec ma otwarte hamulce aerodynamiczne. (Pomijając fakt że w każdym statku powietrznym musi być radiostacja)
Zurcio50 napisał/a:
@youzeck1984 Hamulec aerodynamiczny nie służy do zmniejszenia prędkości tylko siły nośnej.
Pilot samolotu powinien machać sterem kierunku jeśli widzi że szybowiec ma otwarte hamulce aerodynamiczne. (Pomijając fakt że w każdym statku powietrznym musi być radiostacja)
Summa summarum hamulec zwiększa prędkość opadania (zmniejsza doskonałość) a pilot za dużo nie zobaczy ze swojej pozycji.
konto usunięte
2019-06-12, 12:04
Osobiście nie latałem nigdy żadnym szybowcem, ale w ceśce 152 też podczas startu przepustnica potrafiła sama zmniejszać obroty silnika i trzeba ją było pilnować, żeby czasami nie znaleźć się na pobliskich drzewach. Drgania robią swoje.