Rosyjska myśl techniczna z silnikiem Vankla. Silnik ten jest produkcji rosyjskiej pojemność 1,3l. Ciekawe jak z hamowaniem
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 18:14
Napęd na 4 kola duzo robi w przypadku duzej mocy 1.6 i 4x4 nie ma wogle sensu chyba ze w offroad bo nawet w fwd przy tak malej mocy calosc przekazywana jest na kola bez wiekszych strat. to powiem ci ze strsznie chu**owe te twoje 210koni Kaprys skoro przeJ**ales z 1.6 i smiesznymi 90km. 4x4 przy tej mocy nie ma zupelnie znaczenia na prostej odejscie jest tak samo ch**owe
@Earl Grey
nie wszystkie subaru maja napęd na 4 kola
sam jeździłem Legacy II z napędem na przód
cytat z wiki:
"The Legacy began with a 5-door wagon or 4-door sedan body styles with FWD and an optional full-time AWD package"
nie wszystkie subaru maja napęd na 4 kola
cytat z wiki:
"The Legacy began with a 5-door wagon or 4-door sedan body styles with FWD and an optional full-time AWD package"
Cytat:
Ciekawe jak z hamowaniem
hamulce są dopiero w pakiecie Prestige
Auta z napędem na wszystkie koła zawsze będą miały przewagę nad autami z napędem na dwa, jeśli chodzi o start z miejsca. Ponieważ każde koło musi "poradzić sobie" z mniej więcej 1/4 momentu obrotowego, a nie z 1/2, kierowca może dać o wiele więcej gazu bez obawy o poślizg. Napisałem "mniej więcej" ponieważ na ogół na tylną oś przypada trochę wiecęj mocy niż na przednią - podczas przyspieszania ciężar auta przenosi się do tyłu i tylne koła mają lepszy docisk, dzięki czemu mogą przenieść więcej mocy niż przednie. Niektóre systemy 4x4 (np ATTESA-ETS stosowana w Nissanach Skyline GT-R) regulują rozłożenie mocy na bieżąco, nie wiem jak to jest w przypadku Imprez.
pytanie-jak hamuje??? nie widziales filmikow z rosji? do hamowania uzywa hamulców innych aut:)
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie