Główna Poczekalnia (4) Soft (6) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
👾 Zmiana domeny serwisu - ostatnia aktualizacja: 2025-07-22, 21:51
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 20:07
🔥 Tornada w USA - teraz popularne
Witaj użytkowniku Sadol.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
Pitupitu 2023-10-07, 22:50 1
I to jest ktoś na bohatera stworzony
Zgłoś
Avatar
Pioterrr 2023-10-07, 23:54 2
I to na sadola poszło?
Zgłoś
Avatar
Greg_k 2023-10-08, 0:34 16
kpt. Wrona lubi to
Zgłoś
Avatar
willoo 2023-10-08, 1:10
Ciekawe, czy to częsta awaria i czy będzie miała okazję się powtórzyć w samolocie komercyjnym.
Zgłoś
Avatar
Joe_money 2023-10-08, 1:55 5
Może jak u wrony . . . też bezpiecznik wyskoczył
Zgłoś
Avatar
smc 2023-10-08, 1:57 3
Rajaner zawsze tak londuje na CPK. Oszczędza 17zł na pasażerach i 2300zł na oponach. Lowkost
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2023-10-08, 2:15 8
Wadolek napisał/a:

Może jak u wrony . . . też bezpiecznik wyskoczył



Pytanie, czy z tym bezpiecznikiem, to nie była bujna historyjka LOTu, żeby nie brać na siebie odpowiedzialności, tylko zwalić na pilota...

Przerobiłem 2 lata na tramwajach. Nie raz były sytuacje, że tramwaje przepuszczały hamowanie, był to błąd falowników w starych wozach po modernizacji. Dajesz na hamowanie, falowniki dostają p🤬lca, tramwaj nie reaguje, nie wyrzuca żadnych błędów na pulpit czy do pamięci, po prostu zero reakcji. Po chwili wszystko wraca do działania normalnie. Oczywiście pierwszą rzeczą po czymś takim jest zjazd do zajezdni bez ludzi i wpisanie błędu w kartę. No i sobie można było tak pisać, ale na zajezdni zaplecze w 5 minut sprawdziło, że tramwaj hamuje, to następnego dnia powrót na trasę, a motorniczy wychodził na debila. Raz jakiś nowy wyp🤬olił w inny tramwaj. Twierdził, że hamował, a tramwaj nie reagował. Firma stwierdziła, że motorniczy zasnął lub zagapił się w telefon, więc młody, jako że nie głupi, to poprosił o włączenie do sprawy (miał już wtedy prokuratora na głowie) zapisu z monitoringu - z kabiny, z kamer zewnętrznych i wewnętrznych, by było widać, czy kimkolwiek chociażby bujnęło w momencie, w którym on dał na hamowanie. I tak, jak potrafili złapać cię na kamerach na dłubaniu w nosie, tak teraz magicznie akurat się okazało, ze monitoring w tym tramwaju nie działał...

Także wracając, czy jak techniczni z LOTu weszli do kabiny, to czy pod nieobecność pilota, nie cyknęli bezpiecznika, żeby samemu po dupie nie dostać, bo na przykład - jak druga popularna teoria w tej kwestii mówiła - czy nie były uszkodzone przewody hydrauliczne...
Zgłoś
Avatar
PsikutaBezS 2023-10-08, 4:33 3
dla debili - obrazki

Zgłoś
Avatar
SSS2SSS 2023-10-08, 4:36
eliveruss napisał/a:

Pytanie, czy z tym bezpiecznikiem, to nie była bujna historyjka LOTu, żeby nie brać na siebie odpowiedzialności, tylko zwalić na pilota...

Przerobiłem 2 lata na tramwajach. Nie raz były sytuacje, że tramwaje przepuszczały hamowanie, był to błąd falowników w starych wozach po modernizacji. Dajesz na hamowanie, falowniki dostają p🤬lca, tramwaj nie reaguje, nie wyrzuca żadnych błędów na pulpit czy do pamięci, po prostu zero reakcji. Po chwili wszystko wraca do działania normalnie. Oczywiście pierwszą rzeczą po czymś takim jest zjazd do zajezdni bez ludzi i wpisanie błędu w kartę. No i sobie można było tak pisać, ale na zajezdni zaplecze w 5 minut sprawdziło, że tramwaj hamuje, to następnego dnia powrót na trasę, a motorniczy wychodził na debila. Raz jakiś nowy wyp🤬olił w inny tramwaj. Twierdził, że hamował, a tramwaj nie reagował. Firma stwierdziła, że motorniczy zasnął lub zagapił się w telefon, więc młody, jako że nie głupi, to poprosił o włączenie do sprawy (miał już wtedy prokuratora na głowie) zapisu z monitoringu - z kabiny, z kamer zewnętrznych i wewnętrznych, by było widać, czy kimkolwiek chociażby bujnęło w momencie, w którym on dał na hamowanie. I tak, jak potrafili złapać cię na kamerach na dłubaniu w nosie, tak teraz magicznie akurat się okazało, ze monitoring w tym tramwaju nie działał...
Także wracając, czy jak techniczni z LOTu weszli do kabiny, to czy pod nieobecność pilota, nie cyknęli bezpiecznika, żeby samemu po dupie nie dostać, bo na przykład - jak druga popularna teoria w tej kwestii mówiła - czy nie były uszkodzone przewody hydrauliczne...


Podwozie można otworzyć bez hydrauliki czyli grawitacyjnie zwłaszcza w 737 gdzie nie ma osłon podwozia i cały czas jest na wierzchu
Zgłoś
Avatar
killua 2023-10-08, 9:27 1
czy po takim lądowaniu płyta lądowiska jest do wymiany?
Zgłoś
Avatar
smc 2023-10-08, 11:41
Oczywiście.
Dlatego teraz budujemy CPK w Baranowie...
Zgłoś
Avatar
Cipczan 2023-10-08, 18:11 1
killua napisał/a:

czy po takim lądowaniu płyta lądowiska jest do wymiany?



Cały czas na wierzchu to ty masz k🤬sa jak stringów nie włożysz.
Zgłoś

Oznaczenia wiekowe materiałów są zgodne z wytycznymi Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

 Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 5,00 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na 3 miesiące. 6,00 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem