Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Avatar
Pitupitu 2023-10-07, 22:50 1
I to jest ktoś na bohatera stworzony
Zgłoś
Avatar
Pioterrr 2023-10-07, 23:54 2
I to na sadola poszło?
Zgłoś
Avatar
Greg_k 2023-10-08, 0:34 16
kpt. Wrona lubi to
Zgłoś
Avatar
willoo 2023-10-08, 1:10
Ciekawe, czy to częsta awaria i czy będzie miała okazję się powtórzyć w samolocie komercyjnym.
Zgłoś
Avatar
Joe_money 2023-10-08, 1:55 5
Może jak u wrony . . . też bezpiecznik wyskoczył
Zgłoś
Avatar
smc 2023-10-08, 1:57 3
Rajaner zawsze tak londuje na CPK. Oszczędza 17zł na pasażerach i 2300zł na oponach. Lowkost
Zgłoś
Avatar
e................s 2023-10-08, 2:15 8
Wadolek napisał/a:

Może jak u wrony . . . też bezpiecznik wyskoczył



Pytanie, czy z tym bezpiecznikiem, to nie była bujna historyjka LOTu, żeby nie brać na siebie odpowiedzialności, tylko zwalić na pilota...

Przerobiłem 2 lata na tramwajach. Nie raz były sytuacje, że tramwaje przepuszczały hamowanie, był to błąd falowników w starych wozach po modernizacji. Dajesz na hamowanie, falowniki dostają p🤬lca, tramwaj nie reaguje, nie wyrzuca żadnych błędów na pulpit czy do pamięci, po prostu zero reakcji. Po chwili wszystko wraca do działania normalnie. Oczywiście pierwszą rzeczą po czymś takim jest zjazd do zajezdni bez ludzi i wpisanie błędu w kartę. No i sobie można było tak pisać, ale na zajezdni zaplecze w 5 minut sprawdziło, że tramwaj hamuje, to następnego dnia powrót na trasę, a motorniczy wychodził na debila. Raz jakiś nowy wyp🤬olił w inny tramwaj. Twierdził, że hamował, a tramwaj nie reagował. Firma stwierdziła, że motorniczy zasnął lub zagapił się w telefon, więc młody, jako że nie głupi, to poprosił o włączenie do sprawy (miał już wtedy prokuratora na głowie) zapisu z monitoringu - z kabiny, z kamer zewnętrznych i wewnętrznych, by było widać, czy kimkolwiek chociażby bujnęło w momencie, w którym on dał na hamowanie. I tak, jak potrafili złapać cię na kamerach na dłubaniu w nosie, tak teraz magicznie akurat się okazało, ze monitoring w tym tramwaju nie działał...

Także wracając, czy jak techniczni z LOTu weszli do kabiny, to czy pod nieobecność pilota, nie cyknęli bezpiecznika, żeby samemu po dupie nie dostać, bo na przykład - jak druga popularna teoria w tej kwestii mówiła - czy nie były uszkodzone przewody hydrauliczne...
Zgłoś
Avatar
PsikutaBezS 2023-10-08, 4:33 3
dla debili - obrazki

Zgłoś
Avatar
MYKELE 2023-10-08, 4:36
eliveruss napisał/a:

Pytanie, czy z tym bezpiecznikiem, to nie była bujna historyjka LOTu, żeby nie brać na siebie odpowiedzialności, tylko zwalić na pilota...

Przerobiłem 2 lata na tramwajach. Nie raz były sytuacje, że tramwaje przepuszczały hamowanie, był to błąd falowników w starych wozach po modernizacji. Dajesz na hamowanie, falowniki dostają p🤬lca, tramwaj nie reaguje, nie wyrzuca żadnych błędów na pulpit czy do pamięci, po prostu zero reakcji. Po chwili wszystko wraca do działania normalnie. Oczywiście pierwszą rzeczą po czymś takim jest zjazd do zajezdni bez ludzi i wpisanie błędu w kartę. No i sobie można było tak pisać, ale na zajezdni zaplecze w 5 minut sprawdziło, że tramwaj hamuje, to następnego dnia powrót na trasę, a motorniczy wychodził na debila. Raz jakiś nowy wyp🤬olił w inny tramwaj. Twierdził, że hamował, a tramwaj nie reagował. Firma stwierdziła, że motorniczy zasnął lub zagapił się w telefon, więc młody, jako że nie głupi, to poprosił o włączenie do sprawy (miał już wtedy prokuratora na głowie) zapisu z monitoringu - z kabiny, z kamer zewnętrznych i wewnętrznych, by było widać, czy kimkolwiek chociażby bujnęło w momencie, w którym on dał na hamowanie. I tak, jak potrafili złapać cię na kamerach na dłubaniu w nosie, tak teraz magicznie akurat się okazało, ze monitoring w tym tramwaju nie działał...
Także wracając, czy jak techniczni z LOTu weszli do kabiny, to czy pod nieobecność pilota, nie cyknęli bezpiecznika, żeby samemu po dupie nie dostać, bo na przykład - jak druga popularna teoria w tej kwestii mówiła - czy nie były uszkodzone przewody hydrauliczne...


Podwozie można otworzyć bez hydrauliki czyli grawitacyjnie zwłaszcza w 737 gdzie nie ma osłon podwozia i cały czas jest na wierzchu
Zgłoś
Avatar
killua 2023-10-08, 9:27 1
czy po takim lądowaniu płyta lądowiska jest do wymiany?
Zgłoś
Avatar
smc 2023-10-08, 11:41
Oczywiście.
Dlatego teraz budujemy CPK w Baranowie...
Zgłoś
Avatar
Cipczan 2023-10-08, 18:11 1
killua napisał/a:

czy po takim lądowaniu płyta lądowiska jest do wymiany?



Cały czas na wierzchu to ty masz k🤬sa jak stringów nie włożysz.
Zgłoś