Główna Poczekalnia (3) Soft (1) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Ukraina ⚔️ Rosja Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: 51 minut temu
Witaj użytkowniku Sadol.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
konto usunięte 2015-10-09, 22:10
ska napisał/a:

Start i lądowanie zawsze jest wykonywane przez pilota. Ster autopilot przejmuje na wysokości przelotowej 8-11 tyś metrów. Dla mało doświadczonych pilotów odejście na drugi krąg to częsta reakcja na takie sytuacje, ale powstaje jeden problem. Kiedyś żeby zostać pilotem rejsowym trzeba było mieć przelatane minimum 10 tyś godzin no i większość z nich to byli piloci wojskowi więc doświadczenie dosyć spore. Obecnie norma jest znacznie niższa bo korporacje nie wymagają takiej ilości a większość kontroli awioniki przejmuje komputer- i starzy wyjadacze odeszli na emeryturę więc jest młode pokolenie. Pilot jak każdy człowiek jest w czymś gorszym a w czymś innym lepszy, ale to fakt większosc wypadków jest spowodowanych przez bład pilota.



Ekspert przemówił!

Po pierwsze primo, tak, start wykonuje zawsze pilot. Lądowanie nie koniecznie, poczytaj sobie czym jest system ILS kategorii III, to się dowiesz, że jeśli samolot ma odpowiedni sprzęt i dopuszczenie, jak również załoga jest odpowiednio przeszkolona, a lądowanie odbywa się na przystosowanym lotnisku, to taki samolot może sam, po ustawieniu autopilota, wylądować na danym pasie i przy zerowej widoczności.

Po drugie primo, większość wypadków nie jest spowodowana przez pilotów, ale przez czynnik ludzki, ponieważ żeby samolot wzbił się w powietrze, pierdyliard ludzi musi przy nim popracować. Więc pilot może być zajebisty, ale jakiś Heniek, który naprawiał silnik zapomniał dokręcić jednej śrubki, no i w pisdu i wylądował...

A po trzecie primo, ULTIMO, to po to ścieżka do zdobycia licencji liniowej jest skonstruowana tak a nie inaczej, żebyś musiał się najpierw nauczyć latać, a potem dopiero ustawiać komputery.
Zgłoś
Avatar
FransFr 2015-10-11, 14:35
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2015-10-12, 18:49 1
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
eunstachy 2015-10-13, 15:10
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
Mamula 2015-10-14, 20:33
Ale ILS nie bierze pod uwagę wiatru. Podaje jedynie kierunek, odległość i wysokość położenia pasa. To pilot w dalszym ciągu jest odpowiedzialny za manewry.
Zgłoś

Oznaczenia wiekowe materiałów są zgodne z wytycznymi Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

 Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 5,00 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na 3 miesiące. 6,00 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem