
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:20

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany


No nie ladowalem tak nigdy, ale gdybym widzial w oknie jako pasazer pas przy podejsciu... Kupa w majtach

jak się najadłem grochówy to jak pierdłem to prawie się krzesła poprzewracały
i lepiej by wtedy samoloty nie latały koło mnie
i lepiej by wtedy samoloty nie latały koło mnie

Dlatego na pilotów wydaje się masę pieniędzy na szkolenia, czasem autopilot nie da rady prawdziwemu doświadczeniu i tysiącami godzin za sterami czy to w symulatorach czy w samolocie.
@Henki jest dokładnie na odwrót. To pilot jest najsłabszym ogniwem bo - jak każdy człowiek popełnia błędy a błąd pilota jest najczęstszą przyczyną wypadów. Tyle się ich szkoli, żeby zminimalizować ten czynnik.
@eunstachy to ciekaw jestem jaki automatyczny system wyląduje Ci przy takim wietrze.


I powiedzcie, że klaskanie po lądowaniu jest złym zwyczajem Polaków.
@Mamula zdajesz sobie sprawę, że bez komputera latanie np. czymś takim jak B-2 byłoby w ogóle niemożliwe, albo bardzo ciężkie. Myślę, że już dzisiaj są dostępne rozwiązania umożliwiające lądowania w cięższych warunkach niż byłby to w stanie przeprowadzić człowiek. To tylko kwestia czasu, gdy ludzie zostaną wyparci z tego typu zawodów, a przynajmniej nie będą potrzebni, do więcej niż towarzystwa, lub sytuacji awaryjnych.

Start i lądowanie zawsze jest wykonywane przez pilota. Ster autopilot przejmuje na wysokości przelotowej 8-11 tyś metrów. Dla mało doświadczonych pilotów odejście na drugi krąg to częsta reakcja na takie sytuacje, ale powstaje jeden problem. Kiedyś żeby zostać pilotem rejsowym trzeba było mieć przelatane minimum 10 tyś godzin no i większość z nich to byli piloci wojskowi więc doświadczenie dosyć spore. Obecnie norma jest znacznie niższa bo korporacje nie wymagają takiej ilości a większość kontroli awioniki przejmuje komputer- i starzy wyjadacze odeszli na emeryturę więc jest młode pokolenie. Pilot jak każdy człowiek jest w czymś gorszym a w czymś innym lepszy, ale to fakt większosc wypadków jest spowodowanych przez bład pilota.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie