Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
lądowanie we mgle
Konto usunięte • 2011-12-26, 10:38

jechać samochodem ciężko a co dopiero lądować
Zgłoś
Avatar
bigi1991 2011-12-26, 21:48
@decode21
tak jak oba posty wyżej, pilot trenując lot ILS ma takie fajne okularki które zasłaniają mu szybę i widzi tylko panel przyrządów. Wszystko jest OK dopóki te przyrządy mają pkt odniesienia jak np układ ILS przy którego pomocy samolot ląduje samodzielnie.

sory że tak jedno pod drugim, ale nie chcę być gołosłowny co do okularów
forpilot.pl/index.php?page=Offer&oid=74&SSID=95eab9d309f2afbec...

podpis użytkownika

Nie bawią mnie polityczne żarty. Niektóre z nich wygrały w wyborach prezydenckich.
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2011-12-26, 23:14 1
@bigi~

okulary są do lotów IFR, co wcale nie wymaga ILS jako punktu odniesienia
Zgłoś
Avatar
spiepszaj_dzbanie 2011-12-26, 23:20
A może by tak szybę przetarł, bo szron mu chyba osiadł.

podpis użytkownika

katana wa bushi no tamashi
Zgłoś
Avatar
makasa20 2011-12-26, 23:23
Juz jeden lądował we mgle
Zgłoś
Avatar
cfour 2011-12-26, 23:26
Nie do końca jak jest jak mówisz. Do szkolenia ILS CAT I używa się takich okularów, a to nie pozwala lądować w autopilocie. ILS CAT II i CAT III A/B/C to już zupełnie inna bajka... inne szkolenia i certyfikaty dla lotnisk, samolotów i pilotów. W CAT I wysokosc decyzji na ladowanie to 61m widzialnosc 800m lub 550 widzialnosci na pasie, CAT II 31m/300m, CAT III A 0m/200m CAT III B 0m/75m - pełen autopilot do prędkości kołowania, w USA 0m/46m. CAT III C jeszcze nigdzie nie używana w świcie gdyż przy zerowej widzialności poziomej nie da się kołować samolotem.
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2011-12-26, 23:32
Toż to Wrona
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2011-12-26, 23:52
Żeby piloci wytrzymali napięcie takiego lądowania. Stewardessy muszą mieć sprawne usta.
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2011-12-27, 1:19 1
Pełen szacun dla tych ludzi. To jest wzór współpracy, porozumienia i zaufania. A my, internetowe ludki potrafimy kłócić się o głupi utwór jakby od tego zależało całe nasze życie.
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2011-12-27, 13:21
Ja tam nie widzę w tym nic super, ani nic, przecież nowe samoloty mają już na tyle usprawioną elektronikę, że wystepuje tam też coś w rodzaju "czujników parkowania" na dodatek mam dziwne wrażenie, że to symulator
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2011-12-27, 21:32
Niestety piloci Tupolewa nie mieli takich umiejętności i niestety wyp🤬olili w drzewa.. Bywa...
Zgłoś