

C🤬ja prawda. Wyolbrzymiony problem jak z koronawirusem.
Jak miał lusterka w c🤬j na zewnątrz odchylone, to sie nie dziwię, że nic nie widział... jakby miał ustawione tak, żeby widział kawałek "dupy" auta, to by to inaczej wyglądało.
podpis użytkownika
Aut vincere, aut mori.
nectovelius napisał/a:
Jak miał lusterka w c🤬j na zewnątrz odchylone, to sie nie dziwię, że nic nie widział... jakby miał ustawione tak, żeby widział kawałek "dupy" auta, to by to inaczej wyglądało.
Górne lusterka powinny być skierowane na to, co znajduje się bliżej kół. Dolne na drogę. Są martwe strefy których się nie przeskoczy, ale nowoczesne systemy monitorowania przestrzeni wokół zestawu działają jak kamery w tesli. Jeśli czegoś nie zauważy kierowca, to nie powinien grzebać w dupie podczas jazdy.
Zasada dla wszystkich co nie mają pojęcia o tym zagrożeniu.
Nie widzisz kierowcy ciężarówki.
On też cię nie widzi.
Nie widzisz kierowcy ciężarówki.
On też cię nie widzi.
Wystarczy ustawi te lusterka i będzie git.
A filmik sponsorowany przez Międzynarodowy Związek Blondynek.
A filmik sponsorowany przez Międzynarodowy Związek Blondynek.
Źle ustawione lusterka. Martwe punkty są, ale nie aż tak duże. Śmieszny filmik , zero wartości.
lm65 napisał/a:
Niech se k🤬a montują kamery 360stopni
Niech k🤬a wszyscy myślą na drodze a nie tylko jednostki.
reklama bez końcowego logo jest stara pamiętam ją z 1999 roku... i c🤬jnia, nic nie dała debile pchają się pod tiry...
Szczególnie martwe strefy mają jak się wp🤬lają na autostradzie na lewy pas bo jeden brudas jedzie o 0,5 km wolniej od drugiego za nim...c🤬j że po lewym leci za nim ktoś rozpędzony do 150km/h...