Siedzi informatyk nad kompem i po kolei próbuje wpakować podzespoły do płyty głównej. Niepowodzeniom tym przygląda się matematyk i mówi:
-Pi
Tym razem znów gimbusiarnia nie pojmie, jak zresztą i poprzednio co zaskutkuje sucharami. Ale co tam, paru rozkmini i to się liczy
Udostępnij na Facebooku
Skopiuj link
Pi(π) - liczba która nie ma końca. Starania informatyka matematyk uznał za takie które nie będzie miało końca. Faktycznie ciężko zrozumieć.
konto usunięte
2012-07-08, 4:11
Cholera, nie widzę tu nikogo kto zrozumiałby ten idiotyczny i zdecydowanie wysilony kawał. Sam studiuję fizykę teoretyczną, astronomię i zarządzanie oraz wiem, że pi to stała równa około 3,14 oraz miara kąta pełnego i co z tego?
Jeżeli słowo "pi" matematyka ma oznaczać coś w rodzaju markotnego "i tak w kółko", to takiego suchara tu dawno nie widziałem...
osobliwy nick napisał/a:
Sam studiuję fizykę teoretyczną, astronomię i zarządzanie oraz wiem, że pi to stała równa około 3,14 oraz miara kąta pełnego i co z tego?
To miara kąta półpełnego. Chyba tylko o zarządzaniu nie kłamałeś
konto usunięte
2012-07-08, 5:03
konto usunięte
2012-07-08, 5:05
konto usunięte
2012-07-08, 9:15
konto usunięte
2012-07-08, 9:47
konto usunięte
2012-07-08, 9:52
Z pozdrowieniami dla Jaczuro:
Przychodzi DLSC do lekarza. Lekarz się pyta:
- Kto pana doprowadził do takiego stanu?
I w tym momencie dowcip jest z sensem, a mało kto, praktycznie nikt go nie zrozumie
konto usunięte
2012-07-08, 9:54
To jest tak głupie, że aż... a nie, to jest tylko głupie. Kawały BongMana są przy tym gniocie jędrne i wilgotne.
Pi oznacza nieskończoność a prace informatyka są jak syzyfowe prace, które matematyk porównał do pi.
konto usunięte
2012-07-08, 10:44
konto usunięte
2012-07-08, 10:51