
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
2025-07-22, 21:51
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 10:59
🔥
Polskie efekty specjalne V3!
- teraz popularne

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
dwakilo napisał/a:
80%? A dlaczego nie 75% albo 90%? Skąd te dane wyczarowałeś?
Taka wypowiedź sugeruje wprost, że autor uważa, że mniej więcej 80% statków jest taka. Wiadome też jest, że nie powołuje się on na żadne dane statystyczne, a na obserwacje własne i relacje innych. Czy ma to odwzorowanie w rzeczywistości, to zupełnie inna sprawa. Widać u ciebie mizerne doświadczenie w rozmawianiu z innymi, brak obycia w towarzystwie obcych ludzi.
dwakilo napisał/a:
80%? A dlaczego nie 75% albo 90%? Skąd te dane wyczarowałeś?
ekspert sadistica wyjaśnia:
Insaner napisał/a:
No cóż, taka prawda że z 80% pływających po oceanach jednostek nie powinno nawet wypłynąć z żadnego portu. Złom, rdza, stara technologia, złe utrzymanie. To nie samoloty, które są regularnie sprawdzane. Tutaj transportuje się kontenery i kilkunastu/kilkudziesięciu członków załogi. Jak statek zatonie to nikt nie robi wielkiej afery, wiec po co przepłacać. Dziwię się natomiast ludziom, którzy potrafią iść na półroczny albo i dłuższy kontrakt i wypłynąć czymś takim na pełne morze czy ocean.
w taki sposób zostaje się ekspertem tvn/tvp
Ruskie... dobre. Mniej więcej jaki ich lotniskowiec atomowy... na węgiel
Zabawne jak z dupy podane przeze mnie "80%" mające na celu zobrazowanie tego, jak poważna jest skala problemu wywołało dyskusję na temat rzetelności danych.
Jest mnóstwo materiałów o transporcie morskim, można obejrzeć/poczytać relacje marynarzy. Sam mam znajomego, który pracują na takich kontraktach i też pływał na różnych jednostkach. Większość z tych osób uważa, że ogrom statków w eksploatacji to pływające trumny które są na skraju swojego życia ale dopóki nie toną to mają zarabiać. Non-stop naprawy, częste wycieki i inne awarie. Statki morskie nie są tak zadbane jak samoloty, bo niestety ale nie ma nad nimi takiej ostrej kontroli.

Jest mnóstwo materiałów o transporcie morskim, można obejrzeć/poczytać relacje marynarzy. Sam mam znajomego, który pracują na takich kontraktach i też pływał na różnych jednostkach. Większość z tych osób uważa, że ogrom statków w eksploatacji to pływające trumny które są na skraju swojego życia ale dopóki nie toną to mają zarabiać. Non-stop naprawy, częste wycieki i inne awarie. Statki morskie nie są tak zadbane jak samoloty, bo niestety ale nie ma nad nimi takiej ostrej kontroli.
A to długie jednostki mogą tak na falę iść ? Bu to się prosi o problemy.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie