
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
2025-07-22, 21:51
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
26 minut temu
🔥
Nic lepszego już dziś nie zobaczysz
- teraz popularne
🔥
Rączka będzie boleć
- teraz popularne

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
sc33,
A to dopiero mam bekę. Przyznaję się bez bicia, motocyklów po nazwach za bardzo nie kojarzę, ale gdy spojrzałem co to tak naprawdę jest ten Intruder to mi szczena opadła. Szczena ze śmiechu, a brzuch rozbolał. Przecież to pierdzące wozidełko robi więcej hałasu niż to wszystko warte. Gdybym wiedział co to tak naprawdę jest, nawet nie męczyłbym się aby próbować przetłumaczyć, że są samochody szybsze niż motocykle, bo są i nikt nie zaprzeczy, a to, że w Polsce ciężko spotkać... no cóż taki kraj.

Wbij sobie do głowy, że nie każdy auto ma takową blokadę. Fakt nie siedziałem, co nie oznacza, że nie wiem na ile stać auto a na ile motocykl. I wciąż czekam na Hayabusę fabryczną jadącą 412km/h. Skoro takie istniały chcę to zobaczyć. A mieć to i ja miałem słonia na balkonie.
O widzę, że już sobie znalazłeś, jesteś szybszy niż myślałem. Normalnie bystry jak woda w klozecie
paka2000 napisał/a:
trapez akermana
Nawet poprawnie nie potrafisz napisać a się wymądrzasz.

Wujek google pomógł? Wystarczy. Już zbłaźniłeś się rzekomym 412 km/h Hayabusą. Więcej w rozmowę z typem płytkim w motoryzacji nie będę wchodził.
z komenta yt
220mph is 353kph
220mph at 10 000rpms
max rpm:11 100
11 100/10 000=1,11
353kphX1,11=392kph
zatankować 2 litry, dobre opony i 50kg kierowca.
Naucz się liczyć mózgu!
Alfa i omega motoryzacji nie wie co to intruder...
220mph is 353kph
220mph at 10 000rpms
max rpm:11 100
11 100/10 000=1,11
353kphX1,11=392kph
zatankować 2 litry, dobre opony i 50kg kierowca.
Naucz się liczyć mózgu!
Alfa i omega motoryzacji nie wie co to intruder...

@admarioo
Motocykliści mają swoją atomówkę szosową a dokladnie:
Dodge Tomahawk
Dane z wiki:
Silnik: V 10 - ten sam, który jest seryjnie montowany w Dodge'u Viperze
Masa własna: 680 kg
Rozkład masy przód/tył: 49/51%
Pojemność zb. paliwa: 12,3 l
Spalanie 7 l/100 km
Prędkość maksymalna: ponad 480 km/h, nieoficjalnie ponad 680 km/h
Przyspieszenie: 0-100 km/h w 2,5 sekundy
Pojemność skokowa - 8277 cm³
Benzynowy
L. Cylindrów - 10 w układzie widlastym
Dwa zawory na cylinder
Podsumowując: Jednemu by gały wyszły drugiem by się cofnęły
Motocykliści mają swoją atomówkę szosową a dokladnie:
Dodge Tomahawk

Dane z wiki:
Silnik: V 10 - ten sam, który jest seryjnie montowany w Dodge'u Viperze
Masa własna: 680 kg
Rozkład masy przód/tył: 49/51%
Pojemność zb. paliwa: 12,3 l
Spalanie 7 l/100 km
Prędkość maksymalna: ponad 480 km/h, nieoficjalnie ponad 680 km/h
Przyspieszenie: 0-100 km/h w 2,5 sekundy
Pojemność skokowa - 8277 cm³
Benzynowy
L. Cylindrów - 10 w układzie widlastym
Dwa zawory na cylinder
Podsumowując: Jednemu by gały wyszły drugiem by się cofnęły


Może ja dodam swoje kilka groszy
O tym kto jest realnie szybszy nie decyduje korzystniejszy stosunek mocy do masy, tylko korzystniejszy stosunek mocy do oporów (toczenia, powietrza). Masa pojazdu wpływa tylko pośrednio (docisk opon, większe tarcie) i to tylko podczas ruszania i niewielkich prędkości, kiedy opory toczenia i powietrza nie są jeszcze znaczące.
Druga sprawa to porównanie silników tego mercedesa i R1 - wysilony silnik turbodoładowany mający 8 cylindrów (chyba nawet w biturbo lub w twin turbo) kontra niewysilona wolnossąca jednostka czterocylindrowa.
SL63 - 96 KM na 1 litr pojemności (zaznaczam, że z turbodoładowaniem),
YZF R1 - 174-182 KM na 1 litr pojemności.
Koło 180 KM dla oporów jakie generuje obudowany w owiewki motocykl to jest nie wystarczająca moc, aby pojechać realnie więcej niż 280 km/h.

O tym kto jest realnie szybszy nie decyduje korzystniejszy stosunek mocy do masy, tylko korzystniejszy stosunek mocy do oporów (toczenia, powietrza). Masa pojazdu wpływa tylko pośrednio (docisk opon, większe tarcie) i to tylko podczas ruszania i niewielkich prędkości, kiedy opory toczenia i powietrza nie są jeszcze znaczące.
Druga sprawa to porównanie silników tego mercedesa i R1 - wysilony silnik turbodoładowany mający 8 cylindrów (chyba nawet w biturbo lub w twin turbo) kontra niewysilona wolnossąca jednostka czterocylindrowa.
SL63 - 96 KM na 1 litr pojemności (zaznaczam, że z turbodoładowaniem),
YZF R1 - 174-182 KM na 1 litr pojemności.
Koło 180 KM dla oporów jakie generuje obudowany w owiewki motocykl to jest nie wystarczająca moc, aby pojechać realnie więcej niż 280 km/h.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie