Montaż i odpalenie silniczka W18. Mimo delikatnego klekotu i tak pracuje ładniej niż turbogówno 1.4
Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników.
Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (
więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
przy takiej charakterystyce pracy tylko zmeczenie materialu i kiepskie paliwo moze mu zaszkodzic.
Nie chce skłamać ale już widziałem nie jestem pewny czy nie tego samego pana jak własnie miał taki silniczek na paliwo, miał linke od gazu i na prezentacji dodawał gazu i pokazywał jak silnik zachowuje się na wolnych obrotach. Tylko nie wiem własnie czy to była V-ka czy własnie te W, nie pamiętam. Ale wracając do tematu trzeba być doskonałym rzemieślnikiem i mieć dużo oleju pod kopułą żeby wykonać takie arcydzieło.... Świetne.
konto usunięte
2013-11-26, 20:07
fdr napisał/a:
przy takiej charakterystyce pracy tylko zmeczenie materialu i kiepskie paliwo moze mu zaszkodzic.
Kiepskie paliwo? Czyli co, suche powietrze?
Spoko wygląda, ale nadal to atrapa napędzana sprężonym powietrzem.
konto usunięte
2013-11-26, 20:54
Silnik z ikei.
quartz75 napisał/a:
Widziałeś kiedyś "niemechaniczny" rozrząd?
Mozna spotkac rozrzady ze sterowaniem elektrycznym.
konto usunięte
2013-11-26, 21:16
O i to jest prawdziwy układ "W" a nie te dwie polączone "VR"-ki ktore pokazuje VW w silnikach W8 (np. passat) albo W16 (veyron), VW poszedl na łatwiznę i tylko łączyl to co mial już gotowe, prawdziwej W nigdy nie zrobili.
konto usunięte
2013-11-26, 21:16
Tomiki, ale, że jak elektrycznym? zawory się otwierają na elektromagnes?
Dobre rozwiązania rozrządu są dwa, koła zębate jak np w ciągniku lub dobry łańcuch jak np w Mercedesie W124 z silnikiem diesla. I nie wiesz nic o obsłudze/wymianie rozrządu:D
W prototypowych silnikach BMW stosowano rozwiazanie na bazie solenoidu i pola magnetycznego, ale cos mi swita ze bylo tego wiecej. Zbyty dawno gdzies o tym czytalem.
Zmiena faz rozrzadu (zmiana kata ustawienia walka rozrzadu wzgledem kolo pasowego) moze byc elektryczna, ale cala reszta jest i tak mechaniczna.
dkmgtc88 pamietaj ze liczy sie jeszcze glosnosc.
konto usunięte
2013-11-26, 21:29
@quartz75
Wiesz że mu chodziło o to że przeniesienie rozrządu odbywa się w w/w silniku przez koła zębate a nie przez np pas rozrządu bądź łańcuch rozrządu.
Tomiki dla mnie dźwięk 2,5litra turbodiesla w 124 to muzyka;p
Cytat:
Wiesz że mu chodziło o to że przeniesienie rozrządu odbywa się w w/w silniku przez koła zębate a nie przez np pas rozrządu bądź łańcuch rozrządu.
Mógł to napisać ale nie, wolał przygrać experta.
Apropo przeniesienia napędu na rozrząd to zawsze mnie ciekawiło czemu zastąpili koła zębate przecież te ze skośnymi zębami i kołem wałka z tworzywa (chyba ebonit) byłe ciche i trwałe, jak nie wieczne, bo silniki padały a rozrządu nikt nigdy nie wymieniał.
konto usunięte
2013-11-26, 21:49