Główna Poczekalnia (2) Soft (7) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
👾 Zmiana domeny serwisu - ostatnia aktualizacja: 2025-07-22, 21:51
📌 Ukraina ⚔️ Rosja Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 17:10
Witaj użytkowniku Sadol.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
JanJankowski 2024-02-02, 20:41 16
Prawdziwy debil. Miał mnóstwo czasu żeby zwolnić. Kretyn normalnie.
Zgłoś
Avatar
T.G.S. 2024-02-02, 20:46 29
JanJankowski napisał/a:

Prawdziwy debil. Miał mnóstwo czasu żeby zwolnić. Kretyn normalnie.



wydaje mi się że zjawisko to następuje gdy przyczepa "najeżdża' czyli pcha pojazd - czyli należy przyspieszyć aby ja "wyciągnąć"
nieznacznie ale jednak, aby zrównoważyć siły na hak
tak mi się wydaje
Zgłoś
Avatar
dancio1978 2024-02-02, 20:50 52
JanJankowski napisał/a:

Prawdziwy debil. Miał mnóstwo czasu żeby zwolnić. Kretyn normalnie.


Kretyn to ty jesteś. Nie zwolnić a najpierw przyspieszyć by ustabilizować skład a dopiero zwolnić. Nie pisz takich głupot bo w krytycznej sytuacji ktoś mógłby sobie przypomnieć twój wpis i cie posłuchać.

T.G.S. napisał/a:

wydaje mi się że zjawisko to następuje gdy przyczepa "najeżdża' czyli pcha pojazd - czyli należy przyspieszyć aby ja "wyciągnąć"
nieznacznie ale jednak, aby zrównoważyć siły na hak
tak mi się wydaje


No niezupełni. Cięzar na przyczepie jest źle rozłożony. za duża masa za osią przyczepki. Ale jaknajbardziej. Należy przyspieszyć by ustabilizować nie hamować.
Zgłoś
Avatar
sberek38 2024-02-02, 20:50 5
JanJankowski napisał/a:

Prawdziwy debil. Miał mnóstwo czasu żeby zwolnić. Kretyn normalnie.



Debil na pewno, ale być może w czasie tej trasy miotało go tak bardzo często, a później się stabilizowało. Na ukrainę jeszcze daleka droga i nie ma czasu hamować co chwile.
Zgłoś
Avatar
SkoPio1 2024-02-02, 20:56 1
dancio1978 napisał/a:

za duża masa za osią przyczepki.



A wydawałoby się, że silnik z przodu pojazdu na przyczepie powinien zrobić robotę.
Zgłoś
Avatar
dennissliwa 2024-02-02, 20:59 6
JanJankowski napisał/a:

Prawdziwy debil. Miał mnóstwo czasu żeby zwolnić. Kretyn normalnie.



Gdyby zahamował to szybko by go poskładało jak scyzoryk
Zgłoś
Avatar
JanJankowski 2024-02-02, 21:09 9
Nie zgodzę się. Miałem taką sytuacje i delikatnie zwalniając sytuację opanowałem
dancio1978 napisał/a:

Kretyn to ty jesteś. Nie zwolnić a najpierw przyspieszyć by ustabilizować skład a dopiero zwolnić. Nie pisz takich głupot bo w krytycznej sytuacji ktoś mógłby sobie przypomnieć twój wpis i cie posłuchać.
No niezupełni. Cięzar na przyczepie jest źle rozłożony. za duża masa za osią przyczepki. Ale jaknajbardziej. Należy przyspieszyć by ustabilizować nie hamować.

Zgłoś
Avatar
pfefe 2024-02-02, 21:10 12
T.G.S. napisał/a:

wydaje mi się że zjawisko to następuje gdy przyczepa "najeżdża' czyli pcha pojazd - czyli należy przyspieszyć aby ja "wyciągnąć"
nieznacznie ale jednak, aby zrównoważyć siły na hak
tak mi się wydaje


Sam początek drgań może mieć wiele przyczyn i wcale nie musi być spododowany najeżdzaniem na hak, może to być na przykład podmuch wiatru albo wjechanie w koleinę itp. Zwykle takie drgania ustają same no chyba, że ładunek jest źle rozłożony i/lub kierowca sam je powiększa przez swoją nieprawidłową reakcję. Np na filmiku widać, że on skręca w kierunku przeciwnym do tego w którym leci laweta, a powinien - co jest nieintuicyjne - skręcać w tym samym kierunku. Taka sama nieintuicyjna reakcja jest potrzebna żeby ustabilizować wiszący i kołyszący się ładunek na dźwigu
Poglądowy filmik pokazujący jak rozłożenie ładunku ma wpływ na stabilność przyczepy youtube.com/watch?v=6mW_gzdh6to
Zgłoś
Avatar
Dejdwazlote 2024-02-02, 21:12
Cała ta sytuacja swój początek zawdzięcza zwykle decyzji podjętej przez kierowce. Np. Jest z górki a to se wyluzuje i trochę paliwa zaoszczyndze. tak często postępują ludzie którzy kategorie E do B zdobyli w ten sam sposób co samo B, czyli na straganie.
Zgłoś
Avatar
Pantaran 2024-02-02, 21:16 13
Jedyny sposób to hamulec do oporu i kierownica do oporu w lewo do tego należy mocno panicznie krzyczeć. To jedyny sposób.
Zgłoś
Avatar
psyhepl 2024-02-02, 21:57 5
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
~Henryk_Sprężyna 2024-02-02, 22:47
Dziwne, Finowie znakomici kierowcy, ten też nie widać aby nacisnął na hamulec, a jednak coś poszło nie tak.
Zgłoś
Avatar
Budrys2000 2024-02-02, 22:58 4
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
p_filip89 2024-02-02, 23:13 1
Tak delikatnie mówiąc to tak średnio A4 Avant nadaje się do holowania E34 touring, nie te masy, nie ten uciag.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  

Oznaczenia wiekowe materiałów są zgodne z wytycznymi Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

 Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 5,00 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na 3 miesiące. 6,00 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem