
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 13:38

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
vankmn napisał/a:
szkoda odpowiadac gosciowi co nie ma bladego pojecia o tym co pisze.
Miałem kilka motocykli, jeździłem na sportach, turystykach, cruiserach. Zrobiłem kilkaset tysięcy kilometrów. Na motocyklu główny hamulec to hamulec przedni. Tylny hamulec to hamulec pomocniczy. Nawet systemy c-abs (które działają tak, że integrują działanie hamulców i nawet gdy tylko użyjesz klamki, czyli hamulca przedniego, aktywują automatycznie również hamulec tylny) traktują tylny hamulec pomocniczo i rozkładają hamowanie 70% do 30% na korzyść hamulca przedniego. To Ty nie wiesz, co piszesz.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie