Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Motocykle kiedyś...
Konto usunięte • 2015-11-29, 19:35
Było ostatnio o starych silnikach stacjonarnych, to wrzucam dla odmiany o motocyklach.
Dźwięk tych starych silników to muzyka dla uszu, w porównaniu do nowych "szlifierek" ewentualnie "kosiarek".
Zgłoś
Avatar
eMJay8086 2015-11-29, 21:18
Beata pod koniec coś niedomagała...
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2015-11-29, 22:08 2
Wszystko fajnie ale "wycie szlifierek" jest spowodowane tym, że większość z nich ma 4 cylindry i taki silnik równiutko pracuje, a taki dźwięk pracy silnika jak na tym filmiku mają silniki jedno, ewentualnie dwucylindrowe.
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2015-11-30, 0:59 9
@up silniki V4 mają 4 cylindry na nie chodzą jak szlifierki

jeśli ktoś chce obejrzec takie motocykle w akcji na żywo to polecam Horice w Czechach bo u nas to bieda z wyścigami, umysłowa z resztą też...
Zgłoś
Avatar
MaratHS 2015-11-30, 8:58 2
frezarkacnc napisał/a:

Wszystko fajnie ale "wycie szlifierek" jest spowodowane tym, że większość z nich ma 4 cylindry i taki silnik równiutko pracuje, a taki dźwięk pracy silnika jak na tym filmiku mają silniki jedno, ewentualnie dwucylindrowe.


Nie tylko ilość cylindrów ma wpływ na brzmienie silnika, ale także układ w jakim są wykonane czyli V albo R, ilość suwów, lub chociażby wydech.

podpis użytkownika

"To nasze podejście do życia determinuje podejście życia w stosunku do nas."
~Earl Nightingale
Zgłoś
Avatar
CichaWoda 2015-12-01, 23:59
jesteś nowy na sadolu bo to już było
Avatar
Konto usunięte 2015-12-02, 15:17
Uwielbiam taki dźwięk i zapach 'starych' spalin, szkoda że to wszystko powoli idzie w piździec
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2015-12-02, 15:37
Może jestem pop🤬lony, ale dźwięk szlifierek uwielbiam.
Zgłoś
Avatar
dozek 2015-12-02, 16:40
Większość z nich to pewnie dwusuwy co dodatkowo zmienia im dźwięk.

podpis użytkownika

Si vis pacem, para bellum
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2015-12-02, 17:16 1
dozek napisał/a:

Większość z nich to pewnie dwusuwy co dodatkowo zmienia im dźwięk.



Większość z nich to akurat czterosuwy. A dźwięk zawdzięczają przelotowym wydechom, praktycznie pustych w porównaniu do standartowych tłumików.
Zgłoś
Avatar
Roger_Skurwielson 2015-12-02, 18:56
Lepsze to niż pseudo-miłośnicy motocykli, którzy piłują swoje kible na parkingach pod biedronką. A w lato jeszcze bardziej c🤬jowo bo każdy debil skuterowiec chce poczuć wiatr we włosach łonowych.

podpis użytkownika

Zbieram piwa bez tematów.
Zgłoś
Avatar
migi003 2015-12-02, 19:00
Ale są kozackie maszyny!
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2015-12-02, 21:57 1
MaratHS napisał/a:


Nie tylko ilość cylindrów ma wpływ na brzmienie silnika, ale także układ w jakim są wykonane czyli V albo R, ilość suwów, lub chociażby wydech.



Można byłoby jeszcze doprecyzować - ważne też są kąty czopów na wale korbowym.
Dzięki różnym kątom rzędowy twin może brzmieć jak typowa V-ka - coś takiego zrobili inżynierowie w Triumphie Bonneville America
Zgłoś
Avatar
kamillo16 2015-12-02, 22:26
hejt na szlifierki jest pewnie przez to jacy ludzie nimi jeżdżą, ale generalnie są to maszyny zaprojektowane przez inżynierów tak żeby urywać ułamki sekund na torze, precyzyjne jak szwajcarskie zegarki, jednak mimo wszystko bez duszy klasyków
Zgłoś
Avatar
bertik 2015-12-02, 22:28
Prawie wszystkie dźwięki z filmiku są dzisiaj w małych tanich motocyklach, a "szlifierki" (kto k🤬a wymyślił to jebnięte porównanie?) brzmią jak stara dobra formuła 1. Jeżeli chce się zobaczyć prawdziwy piękny dźwięk motocykla, to popatrzcie na legendarną kawe z1300, podpowiem, że ma 6 cylindrów w rzędzie.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie