Filmik przedstawia wielki start samolotu zbudowanego przez Czarnoskórego Inżyniera.
Ps. chciałbym dodać jeszcze komentarz do załączonego filmiku i w tym celu wystosowałem już pismo do antyrasistowskiej organizacji o pozwolenie skomentowania filmiku z udziałem przedstawicieli czarnej rasy także pozostaje tylko czekać na zielone światło
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników.
Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Hahaha, ja tam jestem tylko studentem fizyki, wiec jeszcze mało wiem, ale po co mu była ta skocznia? Chyba tylko po to żeby nie móc rozwinąć takiej prędkości przy której będzie taki ciąg, że Brenoulli zacznie robić robote ^^ Pozdro dla kumatych
Tak się silicie na ten rasizm i żeby wytknąć czyjść błąd. Ale zmartwię Was, on i tak jest na dużo wyższym poziomie umysłowym. Ludzie, których umiejętności kończą się na krytykowaniu rzekomej nieudolności innych, to dopiero jest porażka.
Facetowi się nie udało i co z tego? Przynajmniej działa. Nie uda mu się jeszcze z 200 razy ale w końcu mu się uda.
Tak, jestem debilofobem.
Ogólnodostępna część strony (nie wymagająca logowania) jest przeznaczona dla osób, które ukończyły 16 lat.
Niektóre podstrony oraz treści lub ich fragmenty posiadają dodatkowe oznaczenia klasyfikujące je jako przeznaczone wyłącznie dla osób pełnoletnich i wymagające stosownego potwierdzenia.
Rejestracja, zamieszcznie materiałów oraz komentarzy są przeznaczone wyłącznie dla pełnoletnich użytkowników strony.
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza