Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Avatar
binek1113 2023-08-13, 18:50 3
Nie wiele brakło a po wylądowaniu by klaskali
Zgłoś
Avatar
Bartshin 2023-08-13, 20:32
ciekawe czy ktoś oberwał śmiegiełkiem
Zgłoś
Avatar
0dbytBiskupa 2023-08-13, 20:36 1
Białasom nigdy się nie zdarza.
Zgłoś
Avatar
El Caudillo 2023-08-13, 20:40
0dbytBiskupa napisał/a:

Białasom nigdy się nie zdarza.



tam była widownia wyglądało to na jakiś pokaz, owszem zdarzają się wypadki podczas ewolucji i niebezpiecznych manewrów , ale ja tu widzę po prostu lądowanie także tego
Zgłoś
Avatar
Lobo24 2023-08-13, 20:59
Trochę jak te c🤬ki co WTC zakatowali w w 2001/.
Przed atakiem byli na kursie latania gdzie uczyli się:
1-Jak wystartować.
2-Jak manewrować podczas lotu.

Żaden nie uczęszczał na lekcje o tym jak wylądować samolotem.
Zgłoś
Avatar
joti 2023-08-13, 21:08 64
W upalne dni, szczególnie po południu, na pilotów śmigłowców czeka pułapka. Nagrzana ziemia oddaje duże ilości ciepła tworząc tym samym poduszkę powietrzną rzadkiego powietrza kilka -kilkanaście metrów nad ziemią. Powoduje to nagłą utratę siły nośnej łopat wirnika nośnego w ostatniej fazie lądowania. Oczywiście doświadczony pilot to wie i jest gotowy do zwiększenia momentu obrotowego wirników odpowiednio wcześniej.

Z samolotami jest podobnie, choć to zjawisko jest _trochę_ mniej niebezpieczne, ale jak ktoś często podróżuje pasażerskimi samolotami, to pewnie poczuł nie raz gw🤬towniejsze przyziemienie i było to właśnie w czasie upałów albo w nocy po upalnym dniu.
Zgłoś
Avatar
switupl 2023-08-13, 23:02 12
Ajot napisał/a:

W upalne dni, szczególnie po południu, na pilotów śmigłowców czeka pułapka. Nagrzana ziemia oddaje duże ilości ciepła tworząc tym samym poduszkę powietrzną rzadkiego powietrza kilka -kilkanaście metrów nad ziemią. Powoduje to nagłą utratę siły nośnej łopat wirnika nośnego w ostatniej fazie lądowania. Oczywiście doświadczony pilot to wie i jest gotowy do zwiększenia momentu obrotowego wirników odpowiednio wcześniej.
Z samolotami jest podobnie, choć to zjawisko jest _trochę_ mniej niebezpieczne, ale jak ktoś często podróżuje pasażerskimi samolotami, to pewnie poczuł nie raz gw🤬towniejsze przyziemienie i było to właśnie w czasie upałów albo w nocy po upalnym dniu.



Aż miło coś mądrego przeczytać.
Zgłoś
Avatar
KomornikSądowy 2023-08-14, 6:33 1
I daj tu małpie wolant, 10 lat pracuje jako pilot w turystycznych liniach i jeszcze nigdy nie pilotowałem samolotu z cz🤬chem
Zgłoś
Avatar
Autor 2023-08-14, 8:32 1
Ajot napisał/a:

W upalne dni, szczególnie po południu, na pilotów śmigłowców czeka pułapka. Nagrzana ziemia oddaje duże ilości ciepła tworząc tym samym poduszkę powietrzną rzadkiego powietrza kilka -kilkanaście metrów nad ziemią. Powoduje to nagłą utratę siły nośnej łopat wirnika nośnego w ostatniej fazie lądowania. Oczywiście doświadczony pilot to wie i jest gotowy do zwiększenia momentu obrotowego wirników odpowiednio wcześniej.
Z samolotami jest podobnie, choć to zjawisko jest _trochę_ mniej niebezpieczne, ale jak ktoś często podróżuje pasażerskimi samolotami, to pewnie poczuł nie raz gw🤬towniejsze przyziemienie i było to właśnie w czasie upałów albo w nocy po upalnym dniu.



Sadol to zajebisty portal
Zgłoś
Avatar
PękniętySłoik 2023-08-14, 15:33 1
Ajot napisał/a:

W upalne dni, szczególnie po południu, na pilotów śmigłowców czeka pułapka. Nagrzana ziemia oddaje duże ilości ciepła tworząc tym samym poduszkę powietrzną rzadkiego powietrza kilka -kilkanaście metrów nad ziemią. Powoduje to nagłą utratę siły nośnej łopat wirnika nośnego w ostatniej fazie lądowania. Oczywiście doświadczony pilot to wie i jest gotowy do zwiększenia momentu obrotowego wirników odpowiednio wcześniej.
Z samolotami jest podobnie, choć to zjawisko jest _trochę_ mniej niebezpieczne, ale jak ktoś często podróżuje pasażerskimi samolotami, to pewnie poczuł nie raz gw🤬towniejsze przyziemienie i było to właśnie w czasie upałów albo w nocy po upalnym dniu.



Dziękuję za tę wypowiedż.
Zgłoś
Avatar
PsikutaBezS 2023-08-15, 3:07 1
Ajot napisał/a:

W upalne dni, szczególnie po południu, na pilotów śmigłowców czeka pułapka. Nagrzana ziemia oddaje duże ilości ciepła tworząc tym samym poduszkę powietrzną rzadkiego powietrza kilka -kilkanaście metrów nad ziemią. Powoduje to nagłą utratę siły nośnej łopat wirnika nośnego w ostatniej fazie lądowania. Oczywiście doświadczony pilot to wie i jest gotowy do zwiększenia momentu obrotowego wirników odpowiednio wcześniej.
Z samolotami jest podobnie, choć to zjawisko jest _trochę_ mniej niebezpieczne, ale jak ktoś często podróżuje pasażerskimi samolotami, to pewnie poczuł nie raz gw🤬towniejsze przyziemienie i było to właśnie w czasie upałów albo w nocy po upalnym dniu.



Gówno prawda.
Siłę nośną reguluję się kątem natarcia a nie zwiększeniem momentu obrotowego.
W samolotach jest zapas "mocy" przy lądowaniu żeby w razie "czego" odejść na drugi krąg.

Rzadkie powietrze to masz w dupie.
Zgłoś
Avatar
dOpieca 2023-08-15, 7:53
Ajot napisał/a:

W upalne dni, szczególnie po południu, na pilotów śmigłowców czeka pułapka. Nagrzana ziemia oddaje duże ilości ciepła tworząc tym samym poduszkę powietrzną rzadkiego powietrza kilka -kilkanaście metrów nad ziemią. Powoduje to nagłą utratę siły nośnej łopat wirnika nośnego w ostatniej fazie lądowania. Oczywiście doświadczony pilot to wie i jest gotowy do zwiększenia momentu obrotowego wirników odpowiednio wcześniej.
Z samolotami jest podobnie, choć to zjawisko jest _trochę_ mniej niebezpieczne, ale jak ktoś często podróżuje pasażerskimi samolotami, to pewnie poczuł nie raz gw🤬towniejsze przyziemienie i było to właśnie w czasie upałów albo w nocy po upalnym dniu.



Dobrze dowiedziec sie czegos ciekawego , odswiezyc banie od tych wszystkich ,,sadoli,, co wakacje maja
Zgłoś
Avatar
smc 2023-08-16, 0:14
Podwozie było złe
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2023-08-25, 11:56
Ajot napisał/a:

W upalne dni, szczególnie po południu, na pilotów śmigłowców czeka pułapka. Nagrzana ziemia oddaje duże ilości ciepła tworząc tym samym poduszkę powietrzną rzadkiego powietrza kilka -kilkanaście metrów nad ziemią. Powoduje to nagłą utratę siły nośnej łopat wirnika nośnego w ostatniej fazie lądowania. Oczywiście doświadczony pilot to wie i jest gotowy do zwiększenia momentu obrotowego wirników odpowiednio wcześniej.
Z samolotami jest podobnie, choć to zjawisko jest _trochę_ mniej niebezpieczne, ale jak ktoś często podróżuje pasażerskimi samolotami, to pewnie poczuł nie raz gw🤬towniejsze przyziemienie i było to właśnie w czasie upałów albo w nocy po upalnym dniu.



Wielki ekspert się znalazł.
W śmigłowcach prędkość obrotowa jest stała a reguluje się siłę nośna kątem nachylenia łopat wirnika.
Zgłoś