No i w p🤬du wylądował
No i w p🤬du wylądował
Białasom nigdy się nie zdarza.
tam była widownia wyglądało to na jakiś pokaz, owszem zdarzają się wypadki podczas ewolucji i niebezpiecznych manewrów , ale ja tu widzę po prostu lądowanie także tego
Z samolotami jest podobnie, choć to zjawisko jest _trochę_ mniej niebezpieczne, ale jak ktoś często podróżuje pasażerskimi samolotami, to pewnie poczuł nie raz gw🤬towniejsze przyziemienie i było to właśnie w czasie upałów albo w nocy po upalnym dniu.
W upalne dni, szczególnie po południu, na pilotów śmigłowców czeka pułapka. Nagrzana ziemia oddaje duże ilości ciepła tworząc tym samym poduszkę powietrzną rzadkiego powietrza kilka -kilkanaście metrów nad ziemią. Powoduje to nagłą utratę siły nośnej łopat wirnika nośnego w ostatniej fazie lądowania. Oczywiście doświadczony pilot to wie i jest gotowy do zwiększenia momentu obrotowego wirników odpowiednio wcześniej.
Z samolotami jest podobnie, choć to zjawisko jest _trochę_ mniej niebezpieczne, ale jak ktoś często podróżuje pasażerskimi samolotami, to pewnie poczuł nie raz gw🤬towniejsze przyziemienie i było to właśnie w czasie upałów albo w nocy po upalnym dniu.
Aż miło coś mądrego przeczytać.
W upalne dni, szczególnie po południu, na pilotów śmigłowców czeka pułapka. Nagrzana ziemia oddaje duże ilości ciepła tworząc tym samym poduszkę powietrzną rzadkiego powietrza kilka -kilkanaście metrów nad ziemią. Powoduje to nagłą utratę siły nośnej łopat wirnika nośnego w ostatniej fazie lądowania. Oczywiście doświadczony pilot to wie i jest gotowy do zwiększenia momentu obrotowego wirników odpowiednio wcześniej.
Z samolotami jest podobnie, choć to zjawisko jest _trochę_ mniej niebezpieczne, ale jak ktoś często podróżuje pasażerskimi samolotami, to pewnie poczuł nie raz gw🤬towniejsze przyziemienie i było to właśnie w czasie upałów albo w nocy po upalnym dniu.
Sadol to zajebisty portal
W upalne dni, szczególnie po południu, na pilotów śmigłowców czeka pułapka. Nagrzana ziemia oddaje duże ilości ciepła tworząc tym samym poduszkę powietrzną rzadkiego powietrza kilka -kilkanaście metrów nad ziemią. Powoduje to nagłą utratę siły nośnej łopat wirnika nośnego w ostatniej fazie lądowania. Oczywiście doświadczony pilot to wie i jest gotowy do zwiększenia momentu obrotowego wirników odpowiednio wcześniej.
Z samolotami jest podobnie, choć to zjawisko jest _trochę_ mniej niebezpieczne, ale jak ktoś często podróżuje pasażerskimi samolotami, to pewnie poczuł nie raz gw🤬towniejsze przyziemienie i było to właśnie w czasie upałów albo w nocy po upalnym dniu.
Dziękuję za tę wypowiedż.
W upalne dni, szczególnie po południu, na pilotów śmigłowców czeka pułapka. Nagrzana ziemia oddaje duże ilości ciepła tworząc tym samym poduszkę powietrzną rzadkiego powietrza kilka -kilkanaście metrów nad ziemią. Powoduje to nagłą utratę siły nośnej łopat wirnika nośnego w ostatniej fazie lądowania. Oczywiście doświadczony pilot to wie i jest gotowy do zwiększenia momentu obrotowego wirników odpowiednio wcześniej.
Z samolotami jest podobnie, choć to zjawisko jest _trochę_ mniej niebezpieczne, ale jak ktoś często podróżuje pasażerskimi samolotami, to pewnie poczuł nie raz gw🤬towniejsze przyziemienie i było to właśnie w czasie upałów albo w nocy po upalnym dniu.
Dobrze dowiedziec sie czegos ciekawego , odswiezyc banie od tych wszystkich ,,sadoli,, co wakacje maja
W upalne dni, szczególnie po południu, na pilotów śmigłowców czeka pułapka. Nagrzana ziemia oddaje duże ilości ciepła tworząc tym samym poduszkę powietrzną rzadkiego powietrza kilka -kilkanaście metrów nad ziemią. Powoduje to nagłą utratę siły nośnej łopat wirnika nośnego w ostatniej fazie lądowania. Oczywiście doświadczony pilot to wie i jest gotowy do zwiększenia momentu obrotowego wirników odpowiednio wcześniej.
Z samolotami jest podobnie, choć to zjawisko jest _trochę_ mniej niebezpieczne, ale jak ktoś często podróżuje pasażerskimi samolotami, to pewnie poczuł nie raz gw🤬towniejsze przyziemienie i było to właśnie w czasie upałów albo w nocy po upalnym dniu.
Wielki ekspert się znalazł.
W śmigłowcach prędkość obrotowa jest stała a reguluje się siłę nośna kątem nachylenia łopat wirnika.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie