Główna Poczekalnia (6) Soft (2) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Ukraina ⚔️ Rosja Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: 30 minut temu
Witaj użytkowniku Sadol.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
binek1113 2023-08-13, 18:50 3
Nie wiele brakło a po wylądowaniu by klaskali
Zgłoś
Avatar
Bartshin 2023-08-13, 20:32
ciekawe czy ktoś oberwał śmiegiełkiem
Zgłoś
Avatar
0dbytBiskupa 2023-08-13, 20:36 1
Białasom nigdy się nie zdarza.
Zgłoś
Avatar
El Caudillo 2023-08-13, 20:40
0dbytBiskupa napisał/a:

Białasom nigdy się nie zdarza.



tam była widownia wyglądało to na jakiś pokaz, owszem zdarzają się wypadki podczas ewolucji i niebezpiecznych manewrów , ale ja tu widzę po prostu lądowanie także tego
Zgłoś
Avatar
Lobo24 2023-08-13, 20:59
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
joti 2023-08-13, 21:08 64
W upalne dni, szczególnie po południu, na pilotów śmigłowców czeka pułapka. Nagrzana ziemia oddaje duże ilości ciepła tworząc tym samym poduszkę powietrzną rzadkiego powietrza kilka -kilkanaście metrów nad ziemią. Powoduje to nagłą utratę siły nośnej łopat wirnika nośnego w ostatniej fazie lądowania. Oczywiście doświadczony pilot to wie i jest gotowy do zwiększenia momentu obrotowego wirników odpowiednio wcześniej.

Z samolotami jest podobnie, choć to zjawisko jest _trochę_ mniej niebezpieczne, ale jak ktoś często podróżuje pasażerskimi samolotami, to pewnie poczuł nie raz gw🤬towniejsze przyziemienie i było to właśnie w czasie upałów albo w nocy po upalnym dniu.
Zgłoś
Avatar
switupl 2023-08-13, 23:02 12
Ajot napisał/a:

W upalne dni, szczególnie po południu, na pilotów śmigłowców czeka pułapka. Nagrzana ziemia oddaje duże ilości ciepła tworząc tym samym poduszkę powietrzną rzadkiego powietrza kilka -kilkanaście metrów nad ziemią. Powoduje to nagłą utratę siły nośnej łopat wirnika nośnego w ostatniej fazie lądowania. Oczywiście doświadczony pilot to wie i jest gotowy do zwiększenia momentu obrotowego wirników odpowiednio wcześniej.
Z samolotami jest podobnie, choć to zjawisko jest _trochę_ mniej niebezpieczne, ale jak ktoś często podróżuje pasażerskimi samolotami, to pewnie poczuł nie raz gw🤬towniejsze przyziemienie i było to właśnie w czasie upałów albo w nocy po upalnym dniu.



Aż miło coś mądrego przeczytać.
Zgłoś
Avatar
KomornikSądowy 2023-08-14, 6:33 1
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
Autor 2023-08-14, 8:32 1
Ajot napisał/a:

W upalne dni, szczególnie po południu, na pilotów śmigłowców czeka pułapka. Nagrzana ziemia oddaje duże ilości ciepła tworząc tym samym poduszkę powietrzną rzadkiego powietrza kilka -kilkanaście metrów nad ziemią. Powoduje to nagłą utratę siły nośnej łopat wirnika nośnego w ostatniej fazie lądowania. Oczywiście doświadczony pilot to wie i jest gotowy do zwiększenia momentu obrotowego wirników odpowiednio wcześniej.
Z samolotami jest podobnie, choć to zjawisko jest _trochę_ mniej niebezpieczne, ale jak ktoś często podróżuje pasażerskimi samolotami, to pewnie poczuł nie raz gw🤬towniejsze przyziemienie i było to właśnie w czasie upałów albo w nocy po upalnym dniu.



Sadol to zajebisty portal
Zgłoś
Avatar
PękniętySłoik 2023-08-14, 15:33 1
Ajot napisał/a:

W upalne dni, szczególnie po południu, na pilotów śmigłowców czeka pułapka. Nagrzana ziemia oddaje duże ilości ciepła tworząc tym samym poduszkę powietrzną rzadkiego powietrza kilka -kilkanaście metrów nad ziemią. Powoduje to nagłą utratę siły nośnej łopat wirnika nośnego w ostatniej fazie lądowania. Oczywiście doświadczony pilot to wie i jest gotowy do zwiększenia momentu obrotowego wirników odpowiednio wcześniej.
Z samolotami jest podobnie, choć to zjawisko jest _trochę_ mniej niebezpieczne, ale jak ktoś często podróżuje pasażerskimi samolotami, to pewnie poczuł nie raz gw🤬towniejsze przyziemienie i było to właśnie w czasie upałów albo w nocy po upalnym dniu.



Dziękuję za tę wypowiedż.
Zgłoś
Avatar
PsikutaBezS 2023-08-15, 3:07 1
Ajot napisał/a:

W upalne dni, szczególnie po południu, na pilotów śmigłowców czeka pułapka. Nagrzana ziemia oddaje duże ilości ciepła tworząc tym samym poduszkę powietrzną rzadkiego powietrza kilka -kilkanaście metrów nad ziemią. Powoduje to nagłą utratę siły nośnej łopat wirnika nośnego w ostatniej fazie lądowania. Oczywiście doświadczony pilot to wie i jest gotowy do zwiększenia momentu obrotowego wirników odpowiednio wcześniej.
Z samolotami jest podobnie, choć to zjawisko jest _trochę_ mniej niebezpieczne, ale jak ktoś często podróżuje pasażerskimi samolotami, to pewnie poczuł nie raz gw🤬towniejsze przyziemienie i było to właśnie w czasie upałów albo w nocy po upalnym dniu.



Gówno prawda.
Siłę nośną reguluję się kątem natarcia a nie zwiększeniem momentu obrotowego.
W samolotach jest zapas "mocy" przy lądowaniu żeby w razie "czego" odejść na drugi krąg.

Rzadkie powietrze to masz w dupie.
Zgłoś
Avatar
dOpieca 2023-08-15, 7:53
Ajot napisał/a:

W upalne dni, szczególnie po południu, na pilotów śmigłowców czeka pułapka. Nagrzana ziemia oddaje duże ilości ciepła tworząc tym samym poduszkę powietrzną rzadkiego powietrza kilka -kilkanaście metrów nad ziemią. Powoduje to nagłą utratę siły nośnej łopat wirnika nośnego w ostatniej fazie lądowania. Oczywiście doświadczony pilot to wie i jest gotowy do zwiększenia momentu obrotowego wirników odpowiednio wcześniej.
Z samolotami jest podobnie, choć to zjawisko jest _trochę_ mniej niebezpieczne, ale jak ktoś często podróżuje pasażerskimi samolotami, to pewnie poczuł nie raz gw🤬towniejsze przyziemienie i było to właśnie w czasie upałów albo w nocy po upalnym dniu.



Dobrze dowiedziec sie czegos ciekawego , odswiezyc banie od tych wszystkich ,,sadoli,, co wakacje maja
Zgłoś
Avatar
smc 2023-08-16, 0:14
Podwozie było złe
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2023-08-25, 11:56
Ajot napisał/a:

W upalne dni, szczególnie po południu, na pilotów śmigłowców czeka pułapka. Nagrzana ziemia oddaje duże ilości ciepła tworząc tym samym poduszkę powietrzną rzadkiego powietrza kilka -kilkanaście metrów nad ziemią. Powoduje to nagłą utratę siły nośnej łopat wirnika nośnego w ostatniej fazie lądowania. Oczywiście doświadczony pilot to wie i jest gotowy do zwiększenia momentu obrotowego wirników odpowiednio wcześniej.
Z samolotami jest podobnie, choć to zjawisko jest _trochę_ mniej niebezpieczne, ale jak ktoś często podróżuje pasażerskimi samolotami, to pewnie poczuł nie raz gw🤬towniejsze przyziemienie i było to właśnie w czasie upałów albo w nocy po upalnym dniu.



Wielki ekspert się znalazł.
W śmigłowcach prędkość obrotowa jest stała a reguluje się siłę nośna kątem nachylenia łopat wirnika.
Zgłoś

Oznaczenia wiekowe materiałów są zgodne z wytycznymi Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

 Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 5,00 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na 3 miesiące. 6,00 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem