Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Avatar
thewhitestar 2017-02-13, 0:58 4
maxximal napisał/a:

Co wy gadacie, że te napięcia są wykorzystywane...

No ale przecież w odpowiednie warunki atmosferyczne może pójść zwora i co wtedy, przecież pociągi się nie zatrzymują

Jakiś ekspert ?


Jak pociąg najeżdża to zwiera szyny i ludzie obsługujący ruch wiedzą gdzie jest pociąg (co ileś metrów odcinki są izolowane). Jak gość się tak bawi komórą to im dyskotekę na pulpicie świetlnym robi. I albo obsługa posrana że gdzieś na szlaku stoi urwany wagon, i pociąg może w to się wp🤬lić, albo są pewni że tak nie jest i biorą to za usterkę do której wysyłana jest ekipa. I jak dorwą chłopa z komórą to może sobie zapłacić za tę ich wycieczkę.
Zgłoś
Avatar
kokos_123 2017-02-13, 1:29
maxximal napisał/a:

Co wy gadacie, że te napięcia są wykorzystywane...

No ale przecież w odpowiednie warunki atmosferyczne może pójść zwora i co wtedy, przecież pociągi się nie zatrzymują

Jakiś ekspert ?

Jakich warunkach ? nie po to są nasypy + tłuczeń, żeby mogło od tak zalać.

podpis użytkownika

:oneko:
Zgłoś
Avatar
RedIsGood 2017-02-13, 2:37
Ale se kurvva na prądzie zaoszczędzę...

podpis użytkownika

Jezus był lewakiem.
Zgłoś
Avatar
sudomakemeasandwich 2017-02-13, 8:38 1
@kokos_123 Nie łagodzi korozji torów. Żeby tak było, obie szyny musiałyby być spolaryzowane jako katoda, a w ziemi musiałaby znajdować się anoda - w tej sytuacji korozja katody (szyn) będzie spowolniona, a anody przyśpieszona.
Dla zainteresowanych: en.wikipedia.org/wiki/Cathodic_protection
Zgłoś
Avatar
C................K 2017-02-13, 9:10 1
_Bronek_Komar_ napisał/a:

te "wibracje" to system sprawdzania czy szyny nie są przerwane w jakimś miejscu, często szyny gineły więc wiecie o co chodzi


Szyny ginęły i dalej ginął. 0,50 pln/kg robi swoje
Zgłoś
Avatar
Krak 2017-02-13, 11:42
kokos_123 napisał/a:


Więc jak utkniecie na przejeździe kolejowym, to szybko kabelki w dłoń i stykamy tory, powinno zatrzymać pociągi na danym torze.



Wyjaśnij jak to możliwe, że pociąg jedzie na danym odcinku mimo, że "styka" tory.
Zgłoś
Avatar
Sin_69 2017-02-13, 11:52
No OK....ameryki nikt nie odkrył, a ja czekałem jak idiota do końca filmu aż gościa coś rozjedzie....

podpis użytkownika

Dać facetowi ćwiartkę wódki, to jak dać kobiecie 5-o centymetrowy wibrator.
Zgłoś
Avatar
Ojciec_Stiffmeistera 2017-02-13, 14:00 1
@krak chodzi mu o to, że po przejechaniu pociągu następuje zajętość odstępu blokowego przez co na semaforze wcześniej nie ma sygnału zezwalającego na dalszą jazdę. Chociaż w przypadku samoczynnej blokady liniowej, po zatrzymaniu się przed semaforem wskazującym sygnał S1 "stój" można kontynuować jazdę na widoczność.
Zgłoś
Avatar
A................s 2017-02-13, 16:02
To jest tzw. sygnał zajętości toru. Zestaw kołowy pociągu robi "zwarcie" i przez to da się kontrolować separację składów w blokadach samoczynnych toru. Obsługa wie gdzie jest skład, a SBL nie wpuści następnego pociągu jeśli poprzedni się dostatecznie nie oddali.
Zgłoś
Avatar
mazga50 2017-02-13, 21:10
moskalowy napisał/a:



tej pani to już tantiemy powinni płacić. taki walnęła gag 1000-lecia.
a tak naprawdę, trema to k🤬a...
Zgłoś