Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Avatar
hellbwoi 2017-02-12, 13:12 19
Słyszałem, że jak nadjeżdza pociąg włącza się opcja szybkiego ładowania i potrafi naładować batarię w niecałą minutę, trzeby tylko trzymać kable blisko przy szynach...
Zgłoś
Avatar
S................e 2017-02-12, 13:23 1
Jakiego srajfona jak to stara Nokia?
Zgłoś
Avatar
_................_ 2017-02-12, 13:24 10
te "wibracje" to system sprawdzania czy szyny nie są przerwane w jakimś miejscu, często szyny gineły więc wiecie o co chodzi
Zgłoś
Avatar
_................_ 2017-02-12, 13:51 8
To napięcie po coś jest, ma to związek z telemetrią. Co dokładnie to mierzy nie pamiętam. Telefonu tym nie naładujecie, ale mogą mili panowie policjanci i sokiści was odwiedzić, i oskarżyć. Mimo wszystko, zakłócanie telemetrii w pociągach może prowadzić do sporej tragedii, więc w sądzie mogą wam przyj🤬 konkretną karę.
Zgłoś
Avatar
kokos_123 2017-02-12, 14:04 15
z komentarzy na YT wynika że robi to 3 rzeczy
1. Sprawdza czy tory są wolne ( czy jest na nich pociąg )
2. Sprawdza czy tory są całe ( wychwyci przerwę, ale nie wygięcie itp )
3. Łagodzi korozję torów ( jest to oczywiście efekt uboczny tego systemu, celowo się to np. na statkach robi )

Więc jak utkniecie na przejeździe kolejowym, to szybko kabelki w dłoń i stykamy tory, powinno zatrzymać pociągi na danym torze.

oczywiście zrobienie tego celowo, bez powodu, nie jest najlepszym pomysłem.

podpis użytkownika

:oneko:
Zgłoś
Avatar
KrisCFC 2017-02-12, 16:53 29
Szybciej naładujecie, jak przerzucicie goły przewód przez trakcję i dotkniecie szyn.

podpis użytkownika

Przybyłem, zobaczyłem i oczom nie wierzę.
Zgłoś
Avatar
omgłomatkobosko 2017-02-12, 17:27 13
Nasikałem kiedyś na szynę podczas deszczu (pracowałem na kolei) i nie polecam. Do dziś mnie w c🤬ju strzyka.

podpis użytkownika

Pić, j🤬 nie żałować. Bieda musi pofolgować
Zgłoś
Avatar
dumad 2017-02-12, 19:07 1
już widzę tłumy ludzi na torach z rozładowanymi telefonami

podpis użytkownika

Bóg zesłał mnie na Ziemię, żebym wk🤬iał ludzi
Zgłoś
Avatar
i................9 2017-02-12, 19:35 1
Głosnik z rubina
Zgłoś
Avatar
maxximal 2017-02-12, 20:44 2
Co wy gadacie, że te napięcia są wykorzystywane...

No ale przecież w odpowiednie warunki atmosferyczne może pójść zwora i co wtedy, przecież pociągi się nie zatrzymują

Jakiś ekspert ?
Zgłoś
Avatar
Polemon 2017-02-12, 22:09 2
W tych drutach powyżej jest 5V 1A i można spokojnie ładować.

podpis użytkownika

Przybyłem, zboczyłem, zwyrodniłem!
Zgłoś
Avatar
tranzystor 2017-02-12, 23:30 2
Robi podstawowy błąd, bo mierzy na zakresie AC. To napięcie, które on mierzy, jest z układu sygnalizacji zajętości toru i jest to napięcie DC. Tak samo działają w Polsce stare układy, tzn odcinki z szyną izolowaną.
Zgłoś
Avatar
Sytri 2017-02-12, 23:47
Potwierdzam działa, sprawdzone info !
Zgłoś
Avatar
moskalowy 2017-02-12, 23:56 9
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie