Z cyklu:
sadol uczy i bawi.
Nasuwanie wiaduktu nad linią kolejową na ul. Nowolazurowej w Warszawie.
Może kogoś zainteresuje/zaciekawi
Montaż/muzyka nie moje.
Nie podoba się? Nie dawaj piwa, scrolluj w dół. Może kogoś zaciekawi.
Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników.
Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (
więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
konto usunięte
2012-12-24, 14:36
Taki kawał drogi zrobili i się pora roku nie zmieniła? Czy to tylko sprytny montaż?
Za Strabag'a piwko dał mi niezła kapuchę zarobić w Małopolsce
konto usunięte
2012-12-24, 15:39
I teraz niech maruderzy uświadomią sobie jak pracochłonne i skomplikowane jest budowanie infrastruktury. Ja wiem, że tam na logistyce czy europeistyce ciężko Wam sobie wyobrazić, iż coś może kosztować tyle pracy ale musicie uwierzyć w to nagranie.
konto usunięte
2012-12-24, 19:47
Wiadukt Millau o długośći prawie 2,5 km też budowali podobną technologią. Zresztą chyba to był pierwszy raz wykorzystania tej technologii. Jak kogoś interesują takie rzeczy polecam poszukać na YT.
/watch?v=CfUvdStYrHE
Dobry filmik, spoko material na zajęcia z mostownictwa
konto usunięte
2012-12-24, 21:33
Super teraz juz wiem jak posuwać most...
Ps. szkoda ze nie twoja muza bo zachodze w glowe co to za kawalek... (zawsze mi sie podobał) chcialbym go na weselu do brata XD
@up
'toć to' Miszyn Imposibul.
watch?v=XAYhNHhxN0A
konto usunięte
2012-12-24, 22:20
Zajebista organizacja budowy! Cała konstrukcja zostaje wykonana praktycznie w jednym miejscu. Ciekawi mnie jednak co się dzieje w przypadku zakrętu, łuku. Płyty są wykonywane z tego co widać jako prostokąt, więc zastanawiam się w jaki sposób profilują zakręt, skoro całość zostaje przesuwana razem. Jakieś szczeliny dylatacyjne między nimi?
W identyczny sposób budowali A1 Gliwice Sośnica do Zabrze Maciejów jak nie dalej.
Dziwić się że peka jak tylko w nocy beton leja.... pewnie dlatego, że chudy(cienki ) jak wyplata tych wszystkich pomagierów z doskoku....
konto usunięte
2012-12-25, 1:47