

Kierowca Nexii złamał kręgosłup.
byle tylko sobie
byle tylko sobie
O ja p🤬lę...

Jesteś świadom, że samochód z przeciwka to łada więc nexia to był samochód nagrywający...

podpis użytkownika
Chcesz LEGALNIE 90g MM na własny użytek? >> Wbijaj na naszą grupę MM <<Medyczna Marihuana jest TAŃSZA w aptece niż u dilera ok 15-30zł/g !
Jesteś świadom, że samochód z przeciwka to łada więc nexia to był samochód nagrywający...
No niekoniecznie.
No po przeanalizowaniu to może być nexia. Poj🤬a mi się nexia z nubirą.
podpis użytkownika
Chcesz LEGALNIE 90g MM na własny użytek? >> Wbijaj na naszą grupę MM <<Medyczna Marihuana jest TAŃSZA w aptece niż u dilera ok 15-30zł/g !


O ja p🤬lę...![]()
Jesteś świadom, że samochód z przeciwka to łada więc nexia to był samochód nagrywający...![]()
Istotna różnica

Nexia

Łada 112 sedan

sprawca

O ja p🤬lę...![]()
Jesteś świadom, że samochód z przeciwka to łada więc nexia to był samochód nagrywający...![]()
@up
No po przeanalizowaniu to może być nexia. Poj🤬a mi się nexia z nubirą.
Morał z tego taki ,że Velture p🤬li co mu się na język nawinie. Byle szybko... byle piwo dostać, szybcy i wściekli sadol edyszyn.

Zawsze celuje się "w tył intruza". Uderzenie pod takim kątem będzie znaczeni bezpieczniejsze, a i będzie szansa uniknięcia go całkowicie...


Morał z tego taki ,że Velture p🤬li co mu się na język nawinie. Byle szybko... byle piwo dostać, szybcy i wściekli sadol edyszyn.
![]()
No co ty? On się zna na wszystkim i wcale nie jest atencyjną k🤬ą, która sprzedałaby własną matkę, żeby zebrać kilka wirtualnych piw.
I oczywiście ucieczka nagrywającego w złym kierunku i zderzenie w zasadzie czołowe poza jezdnią.
Zawsze celuje się "w tył intruza". Uderzenie pod takim kątem będzie znaczeni bezpieczniejsze, a i będzie szansa uniknięcia go całkowicie...
Lub wyjechać na czołówkę na kolejny pojazd jadący z naprzeciwka. W takim momencie włącza się widzenie tunelowe - skupiasz się na zagrożeniu (auto które wpada w poślizg) i nie jesteś w stanie w ułamku sekundy dokładnie ocenić otoczenia, przewidzieć co może się stać jak wykonasz jeden lub drugi manewr, wybrać najlepszego rozwiązania w tym momencie (jak uniknąć zdarzenia lub zminimalizować ryzyko obrażeń/śmierci). To jest odruch (lub jego brak - niektórzy w sytuacji zagrożenia życia nie robią nic) i wiele zależy od doświadczenia, odruchów wyrobionych za kierownicą, zdolności psychomotorycznych w danej chwili.
Za monitorem łatwo jest oceniać co zj🤬 nagrywający i jak powinien się zachować. Każdy myśli, że za kierownicą by sobie poradził lepiej od nagrywającego - ja też często tak myślę.