


podpis użytkownika
Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość.@
Zreperowało się
Nie widzę różnicy, nadal widnieje zdjęcie debila.
@
Zreperowało się
Śliczna koronka. I tak zaraz znowu będzie próbował otworzyć browara zębami
podpis użytkownika
Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość.Takiego VW to jeszcze nie widziałem. To jakaś budżetowa wersja Amaroka?
Jego mniejszy, ale znacznie starszy kuzyn.
VW Saveiro, dostępny w krajach latynoamerykańskich, jest produkowany od 1982 roku, na bazie VW Gol (obecnie platforma PQ24 z VW Polo), w mieście São Bernardo do Campo, w stanie São Paulo, w Brazylii. Robust, to nazwa wersji eksportowej.
Podobno produkcja przyszłorocznego modelu ma zostać przeniesiona do Argentyny i do Niemiec (Hanower).
Jego mniejszy, ale znacznie starszy kuzyn.
VW Saveiro, dostępny w krajach latynoamerykańskich, jest produkowany od 1982 roku, na bazie VW Gol (obecnie platforma PQ24 z VW Polo), w mieście São Bernardo do Campo, w stanie São Paulo, w Brazylii. Robust, to nazwa wersji eksportowej.
Podobno produkcja przyszłorocznego modelu ma zostać przeniesiona do Argentyny i do Niemiec (Hanower).
Właśnie ta buda trąciła trochę golfem. Poza Amarokiem to nie widziałem nigdy w Europie VW w wersji pickup więc aż mnie zaciekawiło.
W sumie szkoda bo wydaje mi się, że takie auta by miały swoich amatorów także u nas. I nie mam na myśli przedłużaczy do mikropenisów jakimi są niektóre SUV-y, ale jako auta użytkowe/robocze dla przeciętnego Janusza, którzy by pewnie wozili takim sprzętem betoniarkę na budowę albo świnie na targ.
Właśnie ta buda trąciła trochę golfem. Poza Amarokiem to nie widziałem nigdy w Europie VW w wersji pickup więc aż mnie zaciekawiło.
W sumie szkoda bo wydaje mi się, że takie auta by miały swoich amatorów także u nas. I nie mam na myśli przedłużaczy do mikropenisów jakimi są niektóre SUV-y, ale jako auta użytkowe/robocze dla przeciętnego Janusza, którzy by pewnie wozili takim sprzętem betoniarkę na budowę albo świnie na targ.
Zgadzam się, że takie mniejsze pick-upy, mogłyby wzbudzić zainteresowanie. Jeżeli rzeczywiście Robust będzie od przyszłego roku produkowany w Hanowerze, to jest szansa, że trafi też na polski rynek.
Przy okazji - wiele osób myli brazylijski Gol, z Golfem. Ta buda zdecydowanie trąca Polo.
Poza Amarokiem, którego historia jest dość krótka (od 2009 roku w Brazylii, a od 2012 roku w Europie), w zachodniej Europie był od początku lat 80-ych dostępny VW Caddy - jego pierwsza wersja, produkowana od 1979 do 1995 roku, to był właśnie pick-up (powstał na potrzeby rynku USA i tam oraz w RPA i w Jugosławii, był produkowany, jako jedna z wersji VW Rabbit, czyli... Golfa I).
W latach 90-ych, koncern VW produkował jeszcze wersje pick-up Skody Favorit (pod nazwą Skoda Pick-Up), a później Felicii. Ta ostatnia, od 1998 była też montowana w Poznaniu, a sprzedawana jako Skoda Pickup lub VW Caddy Typ 9U.