



A ile Szanowny Pan Kierownik zapier... tzn. ile przepisowo jechał, chciałem zapytać?

mwaski napisał/a:
A ile Szanowny Pan Kierownik zapier... tzn. ile przepisowo jechał, chciałem zapytać?
Ile fabryka dała.

Chyba nie da sie dobitniej wytlumaczyc po co sa znaki ograniczajace, ludziom ktorzy mowia:
Jezdze szybko ale bezpiecznie
Jezdze szybko ale bezpiecznie

Szybciej mógł zap🤬lać jeszcze! C🤬j tam ze skuterem, ale gdyby tam na drodze leżał jakiś zgubiony ładunek, albo stał np. łoś to efekt byłby dokładnie ten sam - przyp🤬olenie na pełnej piździe. Podstawowa zasada - NIE JEDZIE SIĘ SZYBCIEJ NIŻ ODLEGŁOŚĆ WIDOCZNOŚCI NA ZATRZYMANIE!!! Tak w nocy, jak we mgle czy deszczu. Jak do c🤬ja jasnego widzisz np. na 100 m to jedziesz z taką prędkością, żeby się na 100 m zatrzymać. Jak widzisz na 50 m to jedziesz odpowiednio wolniej. To jest takie trudne??
ellsworth napisał/a:
Szybciej mógł zap🤬lać jeszcze! C🤬j tam ze skuterem, ale gdyby tam na drodze leżał jakiś zgubiony ładunek, albo stał np. łoś to efekt byłby dokładnie ten sam - przyp🤬olenie na pełnej piździe. Podstawowa zasada - NIE JEDZIE SIĘ SZYBCIEJ NIŻ ODLEGŁOŚĆ WIDOCZNOŚCI NA ZATRZYMANIE!!! Tak w nocy, jak we mgle czy deszczu. Jak do c🤬ja jasnego widzisz np. na 100 m to jedziesz z taką prędkością, żeby się na 100 m zatrzymać. Jak widzisz na 50 m to jedziesz odpowiednio wolniej. To jest takie trudne??
Zj🤬a lewacka logika! Idź powiedz to maszynistom pociągów, że mają jechać z taką prędkością, żeby móc zawsze wyhamować.
Po to cywilizacja stworzyła szybkie pojazdy i wydzielone tory/jezdnie, żeby zap🤬lać i korzystać z możliwości myśli technicznej. Jak się k🤬a boisz, to nie wsiadaj za kierownicę, tylko korzystaj z pomocy innych.
podpis użytkownika
Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość.
Jak by tak nie zap🤬lał to by ominął a tak bezmyślnie grzał aż sie przegrzał. Idiota tak jak skuterman. Nieoświetlony na lewym pasie. Dwa downy. Teraz już pewnie jeden.