Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Avatar
zaratm 2012-03-11, 11:28
ma miejsce i finanse to zap🤬la : D
Zgłoś
Avatar
Eliot Imperio 2012-03-11, 11:54
a czy wy w ogóle zwróciliście uwagę JAKĄ TEN TYP MA CHATE?! mają rozmach sk🤬isyny...
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2012-03-11, 11:54
Gość ma gust bo to nie jest jakiś skośny japoniec tylko Husaberg:)
miodnie.
leci piwo!
Lewa w górze! (sezon idzie:))
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2012-03-11, 12:06
J🤬e banany jak bym miał taką chatę to też bym pewnie podobnie potrafił
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2012-03-11, 12:46
Macie takie wrażenie, że ten 'motur' pracuje jak 'Sanchez' z GTA SA?
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2012-03-11, 14:40
Jak się nazywa tytuł muzy która leci od 1:32 ?
Zgłoś
Avatar
WhyMe? 2012-03-11, 14:47
Koleś robi poj🤬e rzeczy to mi się podoba, polać mu
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2012-03-11, 16:42 1
"Teoria :idzwch*j:
Praktyka z mojego doświadczenia wygląda tak-
Silniki dwusuwowe :
*dwa razy czasami trzy razy większe spalanie
*wyższe koszty eksploatacji z racji bardzo szybkiego zużywania się części - remonty minimum trzy razy częściej niż w 4t
*motocykl dwusuwowy ciągnie tylko po przekroczeniu pewnego zakresu obrotów- najprościej tłumacząc silnik 4t ciągnie od samego dołu tak jak np. w samochodzie , jeździ się nim komfortowo i bezpieczniej ; a w 2t wygląda to tak że dajesz gaz i jest zamuła a jak ci się wkręci na obroty to automatycznie z muła robi się dzik i leżysz na plecach i zastanawiasz się co się staooo "

Po części masz racje po cześci nie. Wszystko to co powiedziales jest prawdziwe tylko w teorii....jest znacząca rożnica mocy w dolnym zakresie obrotów poniewaz 2t ma zawór wydechowy który otwiera sie powyżej tam iluś obrotów..ale tzw turbodziura występuje tylko przy pojemności 125cc(np honda cr125) ... jechałeś kiedyś 250cc w 2t? albo tak jak koleś na filmiku 300cc ? tutaj ma tyle mocy ze nawet nie odczujesz tego braku mocy w dolnym zakresie....
2t jak Ci sie rozleci przez nieumiejętne dbanie( co jest w przypadku 90% osob ktorzy uzywają motory wyczynowe..czyli czyszczenie filtrow powietrza, wymiana olejow, filtrow, regulacja zaworow..większośc ma w dupie serwisy a potem płaci) to góra połtora tysiąca (tłok,korba,tuleja) i masz praktycznie nowy motor a 4t? nie chciał byś aby Ci korbowód dołęm wyszedł albo zawór sie urwał....Na zawodach motocrossowych nie znajdziesz juz 2t bo ich poprostu nie produkują (z tego co wiem zbyt duza emisja szkodliwych spalin) ..co innego endurocross(patrz filmik wyzej)
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2012-03-12, 14:01
O wiele lepszy jest nasz zawodnik POLAK!
Żadne rządowe media go nie zauważają

Tadeusz Błażusiak - sprawdźcie na wiki, czy YT

Same dobre miejsca, kiedyś też stuntował

@Gany
masz racje,
od 250 wzwyż moc już jest ładna, ten przeskok jest subtelniejszy, da się wyczuć i ładnie śmigać
Zgłoś
Avatar
Bubles 2012-03-12, 16:31
Wszystko zależy też od konstrukcji okna wydechowego i samej gruszki wydechu... (Rezo!! )
Zgłoś
Avatar
aus88 2012-03-12, 22:19
końcówka najlepsza ;]
Zgłoś