



Uważam, że jakby kierowca Audi miał włączone światła byłby lepiej widoczny, ponieważ jego samochód jest czarnego koloru. Co nie zmienia faktu, że kierowca z kamerą powinien patrzeć dwa razy w lusterko przed wykonaniem manewru zmiany pasa ruchu. Tym bardziej kierowca wymienionego powyżej Audi TT powinien liczyć się z tym, że jak zap🤬la to porusza się bardzo szybko. A skutkuje to tym, że trudniej go zauważyć a mianowicie jest prawie niewidoczny i stwarza duże zagrożenie w ruchu lądowym. Poniekąd nadmierna prędkość zmniejsza szansę na gw🤬towny i dodatkowy manewr i natychmiastową reakcję kierowcy ponieważ porusza się szybko. To jednak nadal nie zwalnia kierowcę z kamerką aby patrzył w lusterko, bo powinien się liczyć z tym, że kierowca Audi TT może się poruszać z dużą prędkością i nie zareagować na czas.
Teraz przepuszczam, że sadzę kierowca Audi TT powinien zamontować kamerkę z przodu swojego samochodu aby ocenić sytuację z innej perspektywy i wyciągnąć dodatkowe wnioski. Jeśli jest lub będzie dodatkowe nagranie w powyższej sytuacji proszę podesłać i przeprowadzę dodatkową analizę - oczywiście za opłatą.
Mam nadzieję, że moja wypowiedź rozjaśni Wam to wszystko i obejdzie się bez bezsensownych komentarzy, na temat kto , co i jak, bo ponieważ zawarłem w mojej wypowiedzi wszystko. Jeżeli macie dodatkowe pytania proszę na PW.
Ekspert
Teraz przepuszczam, że sadzę kierowca Audi TT powinien zamontować kamerkę z przodu swojego samochodu aby ocenić sytuację z innej perspektywy i wyciągnąć dodatkowe wnioski. Jeśli jest lub będzie dodatkowe nagranie w powyższej sytuacji proszę podesłać i przeprowadzę dodatkową analizę - oczywiście za opłatą.
Mam nadzieję, że moja wypowiedź rozjaśni Wam to wszystko i obejdzie się bez bezsensownych komentarzy, na temat kto , co i jak, bo ponieważ zawarłem w mojej wypowiedzi wszystko. Jeżeli macie dodatkowe pytania proszę na PW.
Ekspert
Jak k🤬a można jechać środkowym pasem jak prawy jest pusty?
Niech mi ktoś to wytłumaczy czemu j🤬e barany w osobówkach boją prawego pasa?
Jeszcze żeby coś tam jechało... A wyprzedzający prawdopodobnie wyprzedzał kolejnego mistrza środkowego pasa.
Niech mi ktoś to wytłumaczy czemu j🤬e barany w osobówkach boją prawego pasa?
Jeszcze żeby coś tam jechało... A wyprzedzający prawdopodobnie wyprzedzał kolejnego mistrza środkowego pasa.


"Nadmierna prędkość" jest czymś mocno względnym, biorąc pod uwagę to, że np. u naszych zachodnich nieprzyjaciół na większości autostrad nie ma limitów prędkości, co wcale nie zwiększa ilości wypadków.
Jeśli miałbym opisać to tak, żeby było rozsądnie - ale również "wolnościowo" - bo takie poglądy wyznajemy, to opisałbym to tak:
Jeśli jedziesz na autostradzie, to:
1) Zawsze patrz we wsteczne lusterko, jak widzisz, że ktoś za tobą zap🤬la, to daj mu przejechać w miarę możliwości płynnie.
2) Jak zap🤬lasz lewym pasem (nawet mając szybkie sportowe auto) i widzisz, że ktoś może przed tobą wyjechać np. ze środkowego, to odpuść nogę z gazu, bo może ci wyjechać.
3) Jak wyprzedzasz, to rób to sprawnie i w miarę szybko, dociśnij gazu, jak widzisz, że możesz kogoś mocno zblokować.
4) Jak lecisz lewym pasem szybko i widzisz z daleka na prawym kogoś, kto chce wyprzedzić ciężarówkę, to daj mu długimi, niech leci, ciebie to nie spowolni, a on nie będzie musiał hamować do 90-tki.
5) Jak - generalnie na autostradzie jeździsz wolno, to zwracaj uwagę na tych, co jeżdżą szybko.
6) Jak - generalnie na autostradzie jeździsz szybko, to zwracaj uwagę na tych, co jeżdżą wolno.
7) Autostrada jest po to, żeby podróżować szybko z miejsca A do miejsca B. Więc jedź w miarę szybko, albo nawet bardzo szybko, ale wtedy kiedy nie ma dookoła ciebie innych aut.
8) Jeśli jako kierowca osobówki nie czujesz się pewnie na autostradzie i jedziesz powoli, to nie jedź uporczywie lewym pasem, jeśli odległość między tirami, które wyprzedzasz wynosi 300 metrów. Zjedź na prawy i daj się wyprzedzić. Kierowcy, którzy jadą szybciej nie będą trąbić,a będą wdzięczni za zwolnienie pasa, często mrugną w podziękowaniu.
9) Podsumowanie - autostrady są po to, żeby zaoszczędzić nasz czas. Zatem jeździjmy szybciej albo wolniej - ale nie przeszkadzajmy sobie nawzajem. Jeśli chcemy sprawdzić auto - a przed nami są trzy puste pasy - zap🤬lajmy na autostradzie, bo nigdzie indziej nie będzie bezpieczniej, a do tego nie zagrozimy nikomu innemu.
W przeciwnym razie zap🤬lajmy z głową. A jeśli jeździmy powoli - również róbmy to z głową. Za to w mieście (o ile nie są to szerokie drogi wylotowe) - zawsze noga z gazu - zza samochodu może wyskoczyć dziecko każdego z nas.
Jeśli miałbym opisać to tak, żeby było rozsądnie - ale również "wolnościowo" - bo takie poglądy wyznajemy, to opisałbym to tak:
Jeśli jedziesz na autostradzie, to:
1) Zawsze patrz we wsteczne lusterko, jak widzisz, że ktoś za tobą zap🤬la, to daj mu przejechać w miarę możliwości płynnie.
2) Jak zap🤬lasz lewym pasem (nawet mając szybkie sportowe auto) i widzisz, że ktoś może przed tobą wyjechać np. ze środkowego, to odpuść nogę z gazu, bo może ci wyjechać.
3) Jak wyprzedzasz, to rób to sprawnie i w miarę szybko, dociśnij gazu, jak widzisz, że możesz kogoś mocno zblokować.
4) Jak lecisz lewym pasem szybko i widzisz z daleka na prawym kogoś, kto chce wyprzedzić ciężarówkę, to daj mu długimi, niech leci, ciebie to nie spowolni, a on nie będzie musiał hamować do 90-tki.
5) Jak - generalnie na autostradzie jeździsz wolno, to zwracaj uwagę na tych, co jeżdżą szybko.
6) Jak - generalnie na autostradzie jeździsz szybko, to zwracaj uwagę na tych, co jeżdżą wolno.
7) Autostrada jest po to, żeby podróżować szybko z miejsca A do miejsca B. Więc jedź w miarę szybko, albo nawet bardzo szybko, ale wtedy kiedy nie ma dookoła ciebie innych aut.
8) Jeśli jako kierowca osobówki nie czujesz się pewnie na autostradzie i jedziesz powoli, to nie jedź uporczywie lewym pasem, jeśli odległość między tirami, które wyprzedzasz wynosi 300 metrów. Zjedź na prawy i daj się wyprzedzić. Kierowcy, którzy jadą szybciej nie będą trąbić,a będą wdzięczni za zwolnienie pasa, często mrugną w podziękowaniu.
9) Podsumowanie - autostrady są po to, żeby zaoszczędzić nasz czas. Zatem jeździjmy szybciej albo wolniej - ale nie przeszkadzajmy sobie nawzajem. Jeśli chcemy sprawdzić auto - a przed nami są trzy puste pasy - zap🤬lajmy na autostradzie, bo nigdzie indziej nie będzie bezpieczniej, a do tego nie zagrozimy nikomu innemu.
W przeciwnym razie zap🤬lajmy z głową. A jeśli jeździmy powoli - również róbmy to z głową. Za to w mieście (o ile nie są to szerokie drogi wylotowe) - zawsze noga z gazu - zza samochodu może wyskoczyć dziecko każdego z nas.
I jeszcze kretyn wrzuca film do sieci. Na policję z tym nagraniem a k🤬ę do pierdla.
@deliriumpermanent świetnie powiedziane ale dodałbym jeszcze jedno: Czy zap🤬lasz szybko czy zap🤬lasz wolno - lewy pas służy do wyprzedzania a nie okupowania
K🤬a to niby takie oczywiste a i tak mamy tyle chamstwa na drodze że się podróżować odechciewa..

K🤬a to niby takie oczywiste a i tak mamy tyle chamstwa na drodze że się podróżować odechciewa..
Na obwodnicy wa-wy to standard. 90km/h środkowym pasem i myśli że jest wszystko ok, no bo przecież nie jedzie lewym

Trzymanie się prawego pasa to jedno. A drugie że jadąc po autostradzie zwłaszcza w PL gdzie pasów jest 5
trzeba chwilę polukać w lusterko żeby ocenić z jaką szybkością się zbliża. A nie że ma jeszcze 100m to c🤬j tam wyjeżdżam.
