Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Avatar
h................t 2014-07-28, 16:26
p4nk1, poczytaj o tym egzemplarzu. Starszej H9 od tej w Polsce nie ma, a na pewno jeżdżącej (druga, ale nowsza z tego typu jest w remoncie w Woli Dalszej k. Łańcuta). Ta pochodzi z 1974 r., a przytaczane przez Ciebie mogą być nawet z drugiej połowy lat 90. - fakt - Autosan nie przeprowadzał wielkich liftingów poza takimi, które dla laika są niezauważalne.
Dla piszących, że to nietypowa wersja i, że takimi jeździli - najprawdopodobniej nie jeździli, no chyba, że w latach 70. i na początku 80. - to jest jak najbardziej typowa wersja, międzymiastowa, tylko jedna z pierwszych produkowanych, H9-03, której przedstawiciele miały takie właśnie wloty, okienka, drzwi dla kierowcy itd. Później, w ramach cięć kosztów, rezygnowano z tego.
Zgłoś