Myślę, że profilowanie drogi też zrobiło swoje. Przewinąć 20-25 sekund chyba, że ktoś lubi "filmy o facecie w łódce"
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
25 minut temu
bronksy napisał/a:
Trzeba być debilem by nie przymocować do naczepy
Myślisz że przy takich transportach można nie zabezpieczyć ładunku? Od tego jest ekipa przeszkolonych ludzi.
Mariusz napisał/a:
Myślisz że przy takich transportach można nie zabezpieczyć ładunku? Od tego jest ekipa przeszkolonych ludzi.
No, właśnie widać to ich przeszkolenie.
Juzwa napisał/a:
No, właśnie widać to ich przeszkolenie.
Widać, bo było zapięte na tyle na ile miało być zapięte, tak żeby w razie takiego wypadku nie przewrócić też zestawu.
Ładunek ważył 200 ton, jak myślisz ile ważył zestaw na którym jechał, 1/10?
Taki transport wielkogabarytowy to nie przewiezienie gruzu na podjazd, tam wszystko jest dopięte na ostatni guzik i pod ścisłą kontrolą.
wilkoala napisał/a:
Widać, bo było zapięte na tyle na ile miało być zapięte, tak żeby w razie takiego wypadku nie przewrócić też zestawu.
Ładunek ważył 200 ton, jak myślisz ile ważył zestaw na którym jechał, 1/10?
Taki transport wielkogabarytowy to nie przewiezienie gruzu na podjazd, tam wszystko jest dopięte na ostatni guzik i pod ścisłą kontrolą.
A gdzie hydraulicznie wychylane podwozie, kompensujące przechył?
Za dużo inżynierów o ciemnej karnacji i się nie dogadali.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie