można przewinąć do 2'57
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 16:02
🔥
Niewypał
- teraz popularne
można przewinąć do 2'57
albo gosc nie potrafi jezdzic albo to auto ma tyle mocy, ze nie ma gdzie sie rozpedzic i posluchac silnika 0o
Panowie...z aclym szacunkiem, ale nie zdajecie sobie chyba sprawy o czym w ogole rozmawiacie....
Pagani nie jest marką pokroju Ferrari, czy Lamborghini. To manufaktura, powtarzam manufaktura, produkująca maszyny mające zapewnić extremalne doznania. Mam na myśli przyspieszenia, dźwięk silnika i wygląd. Z pewnością wielu z Was nie ma zielonego pojęcia, że Lamborghini należy do Audi, w związku z czym w Gallardo nawigacja satelitarna (system MMI) jest taka sama jak w Audi A3, przełączniki też są te same. Pagani Huayra została zaprojektowana od podstaw, każdy element zrobiony jest na zamówienie tylko i wyłącznie do tego modelu, łącznie ze śrubkami, które mają tłoczone logo Pagani. Stąd też Pagani wypuszcza nowy samochód w takich odstępach czasu. Zaprojektowanie tego, proces produkcji danego elemntu, badania itd, to wszystko zabiera mnóstwo czasu. Ktoś wcześniej użył pojęcia DOWNSIZING. Wybacz kolego, ale jesteś totalnym ignorantem. Silnik w Huayra, to zrobione specjalnie na zamówienie 6.0 V12 biturbo przez AMG. O downsizingu mógłbyś mówić, gdyby było tam 1.4 turbo. Nie macie pewnie pojęcia, jak to tandetne wg was wnętrze jzostało wykonane i jak wygląda? Stacyjka toczona z jednego bloku aluminium, wnętrze z carbotanium (materiał wynaleziony przez Horacio Paganiego, włókno węglowe wzbogacone o tytan, dzięki czemu jest jeszcze sztywniejsze)? Odsyłam do google, objerzyjcie jak wygląda skrzynia biegów, jak wyglądają fotele. Któryś z kolegów wspomniał o manualnej skrzyni w takim samochodzie. Przyjacielu, nie potrafiłbyś nim ruszyć, sprzęgło zostało by momentalnie spalone. Też jestem zwolennikiem skrzyni manualnej, ale w samochodach o mocy +350km nie spisuje się ona tak jak skrzynie sekwencyjne. Proszę nie porównujcie Pagani do Ferrari, Lambo itd. Jest to inna klasa samochodu. Pagani ma gdzieś walory użytkowe. To czyste szaleństwo i żywy dowód na to, że prawdziwi pasjonaci motoryzacji cały czas istnieją.
Osobiście też mi się nie podoba. Wygląda jak robak z rybią paszczą. Ten samochód jest wulgarny. Ale podziwiam konstruktorów, Horacio Paganiego, rozumiem co nimi kierowało przy budowie tej maszyny, dlatego też uniosłem się widząc jakie idiotyzmy co niektórzy wypisują.
Pagani nie jest marką pokroju Ferrari, czy Lamborghini. To manufaktura, powtarzam manufaktura, produkująca maszyny mające zapewnić extremalne doznania. Mam na myśli przyspieszenia, dźwięk silnika i wygląd. Z pewnością wielu z Was nie ma zielonego pojęcia, że Lamborghini należy do Audi, w związku z czym w Gallardo nawigacja satelitarna (system MMI) jest taka sama jak w Audi A3, przełączniki też są te same. Pagani Huayra została zaprojektowana od podstaw, każdy element zrobiony jest na zamówienie tylko i wyłącznie do tego modelu, łącznie ze śrubkami, które mają tłoczone logo Pagani. Stąd też Pagani wypuszcza nowy samochód w takich odstępach czasu. Zaprojektowanie tego, proces produkcji danego elemntu, badania itd, to wszystko zabiera mnóstwo czasu. Ktoś wcześniej użył pojęcia DOWNSIZING. Wybacz kolego, ale jesteś totalnym ignorantem. Silnik w Huayra, to zrobione specjalnie na zamówienie 6.0 V12 biturbo przez AMG. O downsizingu mógłbyś mówić, gdyby było tam 1.4 turbo. Nie macie pewnie pojęcia, jak to tandetne wg was wnętrze jzostało wykonane i jak wygląda? Stacyjka toczona z jednego bloku aluminium, wnętrze z carbotanium (materiał wynaleziony przez Horacio Paganiego, włókno węglowe wzbogacone o tytan, dzięki czemu jest jeszcze sztywniejsze)? Odsyłam do google, objerzyjcie jak wygląda skrzynia biegów, jak wyglądają fotele. Któryś z kolegów wspomniał o manualnej skrzyni w takim samochodzie. Przyjacielu, nie potrafiłbyś nim ruszyć, sprzęgło zostało by momentalnie spalone. Też jestem zwolennikiem skrzyni manualnej, ale w samochodach o mocy +350km nie spisuje się ona tak jak skrzynie sekwencyjne. Proszę nie porównujcie Pagani do Ferrari, Lambo itd. Jest to inna klasa samochodu. Pagani ma gdzieś walory użytkowe. To czyste szaleństwo i żywy dowód na to, że prawdziwi pasjonaci motoryzacji cały czas istnieją.
Osobiście też mi się nie podoba. Wygląda jak robak z rybią paszczą. Ten samochód jest wulgarny. Ale podziwiam konstruktorów, Horacio Paganiego, rozumiem co nimi kierowało przy budowie tej maszyny, dlatego też uniosłem się widząc jakie idiotyzmy co niektórzy wypisują.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie