Główna Poczekalnia (2) Soft (1) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Ukraina ⚔️ Rosja Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 19:34
~Angel 2016-02-25, 10:19 23
chłop z teściową jedzie - co w tym takiego dziwnego?
Zgłoś
tarcer123 2016-02-25, 10:43 1
To nie teściowa. To wybranka. Naprawdę nie wiem jak można było nie zauważyć.
Zgłoś
S.T.U_Cummins 2016-02-25, 10:50 131
Jestem rolnikiem i jestem EKSPERTEM i sam starym polonezem a teraz Astro f w kombi na tylnym siedzeniu przewiozłem DZIESIĄTKI CIELĄT. I teraz wam mieszczuchy powiem, bo widzę, że z rolnictwem macie wspólne tylko te kwiatki na parapecie a jedzenie pochodzi ze sklepu i stamtąd się bierze.

Byk na filmie to mały cielaczek, max kilka tygodni (też takie kupuje, bo producent mleka woli je sprzedać dla mleczarni niż poić nim cielaka) i jak niemowlę jest zagrożone na przeziębienia itp. jeszcze do tego stres w związku z wiezieniem go na przyczepce (biegunka przez kilka dni może skutkować odwodnieniem) . O aktualnej pogodzie za oknem nie wspomnę a tak to włączy się mu ciepły nawiew i można go dopilnować by nie po obijał się i bydlak bezstresowo dojedzie na miejsce. A jak bym miał cielaka przywieść np na dwukółce od koni lub busem na pace gdzie w tym zimnie latał by jak pijana latawica po klubie, to mogę go od razu dobić i psom oddać bo za kilka dni i tak zdechnie

Trzeba też pamiętać o wyłożeniu folią i szmatami auta mniejsza o co po co Oczywiście auto jest użytkowane tylko i wyłącznie to takich celów.
Zgłoś
konto usunięte 2016-02-25, 10:58 8
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
konto usunięte 2016-02-25, 11:08 8
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
nowynick 2016-02-25, 11:10
@S.T.U_Cummins