
Janusze niech nie oglądają, bo będą płakać.
podpis użytkownika
Pić, j🤬 nie żałować. Bieda musi pofolgować
podpis użytkownika
Pić, j🤬 nie żałować. Bieda musi pofolgowaćpodpis użytkownika
Post ma charakter satyryczny i nie ma na celu kogokolwiek obrażać ani nawoływać do nienawiści.@PhantomMask
boli dupa, że jeszcze trochę i cię klekotem do miasta nie wpuszczą? :]
dobra benzyna z turbo również bierze od dołu i nie potrzebuje wielkich idiotyzmów ludzkości, czyli DPF i adblue.
Jakby je odpalili to by hamerykanie pomyśleli, że jakieś trawy płoną jakby dymem z tych śmierdzących VW TDI jebło. TDI miał pracować w polu a nie robią z tego silnik do poruszania po ulicy. tranzystor, to ile można jeszcze zejść z mocy ? do 80 KM ? 60? Żeby taki TDI mógł jakieś super nowe normy spełniać ? I 3 DPF`y ? Jeśli już taki szał na ekologie mają to niech odejdą od produkcji diesla na taką skale bo tak ograniczą ten silnik, że to nie będzie miało najmniejszego sensu go kupować. Tym bardziej elektronika która tym steruje zabije zwykłego kowalskiego kosztami plus dwumasa,turbo,pompowtryski i w c🤬j innych rzeczy, które diesel lubi zepsuć...
podpis użytkownika
Jeśli postawię piwo, to wiedz, że zaciął mi się telefonpodpis użytkownika
Rybka chwyciła spławik
Turbosprężarka powoduje tzw turbodziurę w obrotach i właśnie jest ona głównie w dolnym zakresie. Silniki wysokoprężne kompensują nieco tą wadę, bo mają z natury dobry dół.
W zaawansowanych technicznie silnikach iskrowych stosuje się doładowanie dwusystemowe - przy niższych mocach (i małym wydatku spalin) aktywne jest doładowanie mechaniczne, przy większych mocach włącza się do obiegu turbosprężarka - jak w silnikach TSI.
podpis użytkownika
Antynatalizm - szanuję.