konto usunięte
2015-07-11, 20:06
Gharotief napisał/a:
@ap
>bmw
>dobry samochod
>naped na tyl
>za niskie
powaznie? 2015 i naped na tyl? cofamy sie w czasie czy jak?
Poczytaj sobie o napędzie na tył i później się wypowiadaj. Myślisz ze dewizą dzisiejszych czasów jest napęd na przód a na tył to dziadostwo? Debil
konto usunięte
2015-07-11, 20:08
Ja kupuję BMW E46. Piękny samochód, dobrze mi się nim jeździ, nie mam zamiaru zachowywać się jak gbur za kółkiem, jestem uprzejmym kierowcą. Nie, nie jestem łysy. Ogarnijcie ludzie... Prawda, że większość typów jeżdżących w tych starszych BMW to osiedlowcy, a w tych nowszych, drogich to buracy, ale nie wszyscy tacy są...
Mam bmw jeżdżę normalnie ale to co dzisiaj widziałem to przegięcie i to 2 krotnie
1 gość w sharanie wjeżdzą w bok mojego samochodu przy wyprzedzaniu na 2 pasmówce.
2 kobieta w opel astra wjeżdża na mnie tak samo w bok.
Więc nie oceniajcie tylko po marce
Miasto Lublin
konto usunięte
2015-07-11, 21:54
Oj oj cóż za analna historia golfiarza
Tylko Citroen 1.6 turbo, tych w e39 to zostawiam daleko w tyle.
Moim zdaniem marka to tylko marka. Jedni wolą audi inni bmw a jeszcze inni hondy czy polonezy. Co kto woli. Opinie o markach to stereotypy bo wszędzie trafi się trefny model nie wspominając już o kierowcach. Niestety jeśli chodzi o bmw tylni napęd i koszty w jakich można kupić chociażby e36 zachęcają młodych i często powiedzmy wprost niedorozwiniętych kierowców bo można poszpanować tutaj spalić gumę tam polecieć bokiem. Ja rozumiem ale wszystko z rozwagą. Przez takich ludzi bmw ma opinię jaką ma choć sam samochód niczemu winny nie jest a powiem osobiście że to wspaniałe auta zwłaszcza starsze modele w których nadal drzemie dusza i moc. Trzeba tylko wiedzieć jak to wykorzystać by jazda sprawiała radość i nie kończyła się na pierwszym drzewie, w rowie czy w częściach z innym autem. Amen
konto usunięte
2015-07-12, 8:39