Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Avatar
emilek34 2024-10-21, 18:22
8xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx3-----_ napisał/a:

Wina ż🤬dów i tyle



Ż🤬dów i Tuska.
Zgłoś
Avatar
corpo_kills_me 2024-10-21, 18:40 3
BambiPMT napisał/a:

Nie wiem czy masz prawko. Ale jak jedziesz za kimś i on skręca, to zwalniasz i pozwalasz mu na to.
Widać że z was kryptopedały, tak swojej cioty bronicie. Zawsze, bezwzględnie powinna być wina tych pedałów na motorach.



zwalniasz i pozwalasz pod warunkiem, że masz warunki i czas na to a nie jak ktoś Ci wymusi.
Zgłoś
Avatar
Bodi88 2024-10-21, 18:43
Jeden debil wyprzedza na podwójnej, drugi niezdecydowany, ma pas rozbiegowy i się zastanawia co zrobić.
Zgłoś
Avatar
bartini6 2024-10-21, 19:11
Kuurła a taki ładny litrowy vstrom był i to po lifcie.
Zgłoś
Avatar
SraliBaby_W_Rowie 2024-10-21, 19:19 1
corpo_kills_me napisał/a:

zwalniasz i pozwalasz pod warunkiem, że masz warunki i czas na to a nie jak ktoś Ci wymusi.



Jakby motocyklowy jechał przy prawej krawędzi tak jak przepisy nakazują, to by mu się nic nie stało. Praktycznie za kazdym razem k🤬a wypadki z motorami są spowodowane w 50% trzymania się lewej skrajnej.
Zgłoś
Avatar
Paszport_Polsatu_1979 2024-10-21, 19:32 2
BambiPMT napisał/a:

Nie wiem czy masz prawko. Ale jak jedziesz za kimś i on skręca, to zwalniasz i pozwalasz mu na to.
Widać że z was kryptopedały, tak swojej cioty bronicie. Zawsze, bezwzględnie powinna być wina tych pedałów na motorach.



Sam jesteś pedałem. To że gościa stać na motocykl i ma pasję jeździć na nim, nie znaczy, że ma odpowiadać za wszystkich debili na drodze.
Nie wiń całego świata, żeś sierota i nie zdałeś prawka na motocykl.
Zgłoś
Avatar
Polak_mały 2024-10-21, 19:40 5
8xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx3-----_ napisał/a:

Gdyby motok🤬ap🤬da jechała prawidłową prędkością to nu nie musiała nawet hamować



Dalej nie rozumiesz że jechał całe 54 km/h więc jedyną Moto k🤬ą jesteś ty i c🤬j ci na imię p🤬do

[ Dodano: 2024-10-21, 19:45 ]
SraliBaby_W_Rowie napisał/a:

Jakby motocyklowy jechał przy prawej krawędzi tak jak przepisy nakazują, to by mu się nic nie stało. Praktycznie za kazdym razem k🤬a wypadki z motorami są spowodowane w 50% trzymania się lewej skrajnej.



C🤬ja się znasz. Jechał przy lewej dając k🤬ie z puszki czas i możliwość zauważenia się w lusterku. Gdybyś czasami jeździł chociaż puszką to byś o tym wiedział.
Wypadki z motocyklami w większości są spowodowane przez k🤬y z puszek, które są na tyle niedoj🤬e że nie ogarniają co robią i jak ich uczono. A potem szukanie usprawiedliwień że na prostej kilometrowej drodze kilka sekund to za mało żeby zobaczyć że światło się zbliża, że dzisiaj poniedziałek, że sąsiad złodziej ma lepiej😅
Zgłoś
Avatar
jazeck 2024-10-21, 20:09
Moto na prawie wg mnie. Ważne żeby się nie ruszać, bo można sobie zrobić większy problem. Dobrze że ten co podbiegł, zapewne tak mówił, nie ruszaj się chłopie! Tzn mam taką nadzieję...
Zgłoś
Avatar
Extermis 2024-10-21, 20:14
Zgłoś
Avatar
MYKELE 2024-10-21, 20:15
Polak_mały napisał/a:

Dalej nie rozumiesz że jechał całe 54 km/h więc jedyną Moto k🤬ą jesteś ty i c🤬j ci na imię p🤬do
C🤬ja się znasz. Jechał przy lewej dając k🤬ie z puszki czas i możliwość zauważenia się w lusterku. Gdybyś czasami jeździł chociaż puszką to byś o tym wiedział.
Wypadki z motocyklami w większości są spowodowane przez k🤬y z puszek, które są na tyle niedoj🤬e że nie ogarniają co robią i jak ich uczono. A potem szukanie usprawiedliwień że na prostej kilometrowej drodze kilka sekund to za mało żeby zobaczyć że światło się zbliża, że dzisiaj poniedziałek, że sąsiad złodziej ma lepiej😅



54 to ciebie w dupe j🤬i.W Polsce jest obowiązek jazdy możliwe blisko prawej krawędzi jezdni i większość wypadków z udziałem tych k🤬 na odkurzaczach jest z ich winy
Zgłoś
Avatar
ErwinR 2024-10-21, 22:30
jaki k🤬a fejsbuczek xD
Zgłoś
Avatar
Dżizas_kurde 2024-10-21, 23:08 1
Tutaj pojawiają się dwie szkoły :

Fałęcka mówi tak: Kierowca osobówki zmieniając pas ruchu z prawego na lewy nie zachował nalezytej ostrożności i nie spojrzał czy pas ten jest wolny w związku z powyższym wymusił pierwszeństwo na motopiździe i ten się rozj🤬.
Tak mówi prawo.

Otwocka szkoła natomiast tako rzecze:
Gdyby kierowca samochodu mógł zauwazyć że koleś na wiertarce zap🤬la dużo powyżej 50km.h (jakoś poprzednie auto spokojnie sobie przejeżdża i kierowca go widzi) to by się nie wyj🤬.... otóż oczywiście że kierowca matołocyklista miał pierwszeństwo. Oczywiście że kierownik osobówki w myśl przepisów zajechał mu droge i wymusił pierwszeństwo.... ale dokładnie to każdy matołocyklista może sobie napisać na nagrobku.
Miałem pierwszeństwo ! No i c🤬j z tego ? (dokładnie to samo można kierować do pedalarzy i pieszych... )

[ Dodano: 2024-10-21, 23:09 ]
Cytat:


Dalej nie rozumiesz że jechał całe 54 km/h więc jedyną Moto k🤬ą jesteś ty i c🤬j ci na imię p🤬do
C🤬ja się znasz. Jechał przy lewej dając k🤬ie z puszki czas i możliwość zauważenia się w lusterku. Gdybyś czasami jeździł chociaż puszką to byś o tym wiedział.
Wypadki z motocyklami w większości są spowodowane przez k🤬y z puszek, które są na tyle niedoj🤬e że nie ogarniają co robią i jak ich uczono. A potem szukanie usprawiedliwień że na prostej kilometrowej drodze kilka sekund to za mało żeby zobaczyć że światło się zbliża, że dzisiaj poniedziałek, że sąsiad złodziej ma lepiej


Musisz zdecydowanie przesiąść się z tego swojego skuterka 50ccm na coś większego... i doświadczyć jazdy pomiędzy samochodami a nie staremu po żubra do GS "bez las i łonke" to się dowiesz dlaczego nie masz racji.

podpis użytkownika

==============================================
Zgłoś
Avatar
Ojciec_Bongmana 2024-10-22, 6:15 1
Te komentarze to jest k🤬a złoto 🧚😎 Proszę o dalsze komentarze kolejnych ekspertów, anyone ?

podpis użytkownika

Weteran wojny memowej 2014-2015
4-krotny Masturbator Roku w kategorii do 10cm
Podwójny laureat Złotej Piwnicy
Zgłoś
Avatar
Polak_mały 2024-10-22, 8:41
Dżizas_kurde napisał/a:

Tutaj pojawiają się dwie szkoły :
Fałęcka mówi tak: Kierowca osobówki zmieniając pas ruchu z prawego na lewy nie zachował nalezytej ostrożności i nie spojrzał czy pas ten jest wolny w związku z powyższym wymusił pierwszeństwo na motopiździe i ten się rozj🤬.
Tak mówi prawo.
Otwocka szkoła natomiast tako rzecze:
Gdyby kierowca samochodu mógł zauwazyć że koleś na wiertarce zap🤬la dużo powyżej 50km.h (jakoś poprzednie auto spokojnie sobie przejeżdża i kierowca go widzi) to by się nie wyj🤬.... otóż oczywiście że kierowca matołocyklista miał pierwszeństwo. Oczywiście że kierownik osobówki w myśl przepisów zajechał mu droge i wymusił pierwszeństwo.... ale dokładnie to każdy matołocyklista może sobie napisać na nagrobku.
Miałem pierwszeństwo ! No i c🤬j z tego ? (dokładnie to samo można kierować do pedalarzy i pieszych... )
Musisz zdecydowanie przesiąść się z tego swojego skuterka 50ccm na coś większego... i doświadczyć jazdy pomiędzy samochodami a nie staremu po żubra do GS "bez las i łonke" to się dowiesz dlaczego nie masz racji.



Po 1 nie potrafisz rozróżnić zmiany pasa od skrętu w lewo z rozbiegówki.

Po 2 nie wiesz jak działa kamerka 360 i jaki wpływ na zarejestrowany obraz mają zastosowane w niej obiektywy, więc nie ma sensu nawet przechodzić do FPS

Po 3 to że ty jeździsz staremu po żubry skuterkiem nie znaczy że wszyscy mają tak zj🤬e życie
Zgłoś
Avatar
janiestad666 2024-10-22, 9:27
Wina puszkarza ale dziwi mnie ze motop🤬da zap🤬la jak nie umie wyminac niespodziewanej przeszkody
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie