


Celowy zabieg marketingowy. CC na pewno nie straci na tym a raczej zyska.
Od pepsi w głowie się pieprzy, od coca-coli w głowie się p🤬li, od piwa głowa się kiwa, od wódki rozum krótki....
wierze w to że za pieniądze brat brata potrafi zabić
wierze w kłamstwa i zdrady wierze w zysk i korupcje
nie wierze w system choć jestem sam jego produktem

podpis użytkownika
Nie wierze w diabła wierze w zazdrość i zawiśćwierze w to że za pieniądze brat brata potrafi zabić
wierze w kłamstwa i zdrady wierze w zysk i korupcje
nie wierze w system choć jestem sam jego produktem
@Mr.Lumberjack
P🤬lony Gimbus
Jedziesz? Nie masz za co pić.
P🤬lony Gimbus
podpis użytkownika
Piłeś? Nie jedź.Jedziesz? Nie masz za co pić.
Czy "Pepsi" nie jest zastrzeżonym znakiem towarowym i żadna inna firma nie może używać tej nazwy? Konia z rzędem temu, kto znajdzie Coca-Colę PEPSI w jakimkolwiek sklepie na świecie. Chiny odpadają, oni mają już wszystko


quanto mais znaczy po polsku wiecej a w tym przypadku wiecej pepsi ....

Reklama zadziałała, przecież teraz widzimy puszkę coli i ktoś tam będzie miał na nią smaka.