


JADoktor, RWD jest dla prawdziwych kierowców bo wymaga umiejętności i nie wybacza błędów, zupełnie odwrotnie AWD, które daje niedzielnym kierowcom wrażenie, że są królami szos.
Imie_jego_44 napisał/a:
JADoktor, RWD jest dla prawdziwych kierowców bo wymaga umiejętności i nie wybacza błędów, zupełnie odwrotnie AWD, które daje niedzielnym kierowcom wrażenie, że są królami szos.
Nie zesraj się tam

Imie_jego_44 napisał/a:
JADoktor, RWD jest dla prawdziwych kierowców bo wymaga umiejętności i nie wybacza błędów, zupełnie odwrotnie AWD, które daje niedzielnym kierowcom wrażenie, że są królami szos.
Trzeba być dobrze p🤬lniętym, żeby oceniać umiejętności kierowcy po tym, jaki ma napęd w samochodzie....
"Prawdziwych kierowców" RWD z reguły widzę tak:
Wyjeżdża z posesji swym E36 97 rok p🤬da jazgot i ryk aż do najbliższego zakrętu...Po czym spokojnie powolutku go pokonuje i od nowa p🤬da aż do najbliższego skrzyżowania.
podpis użytkownika
Denied by the blind church.'cause these are not the words of God.
- The same God that burnt the
knowing.

crossdressphyxia, taka prawda, p🤬dki w rurkach boją się RWD bo wymaga umiejętności.
FWD czy AWD nie są tak efektywne i nie dają tyle frajdy, ale też wymagają mniejszego skilla w sytuacjach granicznych.
FWD czy AWD nie są tak efektywne i nie dają tyle frajdy, ale też wymagają mniejszego skilla w sytuacjach granicznych.
Imie_jego_44 napisał/a:
crossdressphyxia, taka prawda, p🤬dki w rurkach boją się RWD bo wymaga umiejętności.
FWD czy AWD nie są tak efektywne i nie dają tyle frajdy, ale też wymagają mniejszego skilla w sytuacjach granicznych.
Czy ja dobrze zrozumiałem? Według ciebie 4x4 jest mniej efektywne niż rwd? Jeśli tak, to beka z ciebie i c🤬j ci na grób za pisanie farmazonów

2 Up. Tyś k🤬a widział RWD w rozregulowanym Maluchu... Prawdziwy kierowco Ty . Zapamiętaj sobie że żaden samochód nie wybacza błędów to raz... a dwa Rwd tak samo jak Awd jest do opanowania przez zwykłego Kowalskiego.

Gwardek, to w takim razie dlaczego w F1 czy w Le Mans i innych motosportach używa się RWD?
@up Imie_jego_44
Ty się popukaj w czoło gamoniu.
Pewnie, jak ktoś jeździ autem z napędem na przód to p🤬da. Wolne żarty, sam pewnie jeździsz jak większość z nas przeciętnym autem typu Astra bo tanie i całkiem solidne. Jednak za monitorem onanizujesz się pisząc bzdety, które mają nam dać do zrozumienia że Ty taki bogaty i w dodatku świetny kierowca. Ciekawe w takim razie co taki bogacz jak Ty robi w sobotę wieczorem przed kompem.
Ty się popukaj w czoło gamoniu.
Pewnie, jak ktoś jeździ autem z napędem na przód to p🤬da. Wolne żarty, sam pewnie jeździsz jak większość z nas przeciętnym autem typu Astra bo tanie i całkiem solidne. Jednak za monitorem onanizujesz się pisząc bzdety, które mają nam dać do zrozumienia że Ty taki bogaty i w dodatku świetny kierowca. Ciekawe w takim razie co taki bogacz jak Ty robi w sobotę wieczorem przed kompem.
podpis użytkownika
FILIUS SALAX QUOT MULIERIUM DIFUTUIST - Synu rozpustny ile kobiet wydymałeś?
Imie_jego_44 napisał/a:
Gwardek, to w takim razie dlaczego w F1 czy w Le Mans i innych motosportach używa się RWD?
To ty mi powiedz czemu 90% rajdówek ma 4x4? Porównaj sobie prędkość wchodzenia w ciasne zakręty subaru imprezy i jakiejkolwiek bety. A tak, zapomniałem. Bety w rajdach jeżdżą od święta i bez większych sukcesów...
4 minuty z życia c🤬j strzelił a tak w nawiązaniu do tematu to, co za różnica czy auto przednio, tylno albo z napędem na cztery koła byle aby do celu bezpiecznie dojechać. A i nie posrajcie się z tymi umiejętnościami bo tak naprawdę to gówno nie umiejętności. Przejedźcie kilka odległości od ziemi do księżyca, przez liczmy kilkanaście lat bez ani jednego mandatu, bez ani jednej stłuczki ba nawet bez gw🤬townego hamowania i jeszcze zahaczając o Rosję to są dopiero umiejętności a nie wchodzenie jakimś gównem co za nie bym nawet pięćdziesięciu groszy nie dał jak bym je miał w zakręty wodząc dupą jak połowicznie sparaliżowany pies zadupczający po piłeczkę.