
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
2025-07-22, 21:51
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 19:14
🔥
Nic lepszego już dziś nie zobaczysz
- teraz popularne

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Viper - niekierowalne auto. Nowa Corvette C8 to będzie wymiatać - w końcu silnik centralnie
A Viper nigdy nie był dobrym autem.

Stary Viper wpierdzielił młodemu, bo miał za dużo wspomagaczy elektronicznych
Jezu pamiętam jak to ciężko było ogarnąć w serii GRID z początku (auto okładkowe I części).
@TooSlow - Corvette przypadkiem nie miało zazwyczaj silnika umieszczonego centralnie (za przednią osią) ze skrzynią w tylnym moście (transaxle) już od C3? Dzięki temu miał rozkład masy ~ 50:50. Teraz przenoszą go centralnie na tył przez to ma rozkład ~ 40:60 przez co lepiej będzie się sprawował w dragu, ale gorzej na zakrętach.
Dzięki temu na papierze osiągami w zwykłej wersji dochodzi do topowej wersji C7 i niewiele ustępować ma nowemu Fordowi GT (za ~10x tyle co kosztuje jedna C8).

Jezu pamiętam jak to ciężko było ogarnąć w serii GRID z początku (auto okładkowe I części).
@TooSlow - Corvette przypadkiem nie miało zazwyczaj silnika umieszczonego centralnie (za przednią osią) ze skrzynią w tylnym moście (transaxle) już od C3? Dzięki temu miał rozkład masy ~ 50:50. Teraz przenoszą go centralnie na tył przez to ma rozkład ~ 40:60 przez co lepiej będzie się sprawował w dragu, ale gorzej na zakrętach.
Dzięki temu na papierze osiągami w zwykłej wersji dochodzi do topowej wersji C7 i niewiele ustępować ma nowemu Fordowi GT (za ~10x tyle co kosztuje jedna C8).
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie