Główna Poczekalnia (1) Soft (1) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
👾 Zmiana domeny serwisu - ostatnia aktualizacja: 2025-07-22, 21:51
📌 Ukraina ⚔️ Rosja Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 1:05
Pies zamarzł w budzie, właściciel ma proces.
konto usunięte • 2019-02-18, 15:05
Dobiega końca proces właściciela psa, który w lutym ubiegłego roku pozwolił zamarznąć swojemu psu na kilkunastostopniowym mrozie. Czworonóg został znaleziony w budzie, skąd wystawała mu głowa. Właściciel czekał kilka dni na wyciągnięcie ciała psa, bo - jak tłumaczył - czekał, aż zrobi się cieplej.

W listopadzie ubiegłego roku właściciel psa miał stawić się w Sądzie Rejonowym w Jaśle, ale nie pojawił się w wyznaczonym terminie. Zapadła decyzja o odroczeniu rozprawy na 14 lutego i przymusowym doprowadzeniu podejrzanego na salę sądową.

rzeszow.wyborcza.pl/rzeszow/7,34962,24461168,pies-na-lancuchu-zamarzl-...

Ja się pytam co bedzie następne?

- W przypadku upoału trzeba bedzie zapewnić klimatyzacje.
- W trakcie burzy powinien byc piorunochron.

Buda była zbita porzadnie, dwie wartswy, drewno i płyta pilsniowa/sklejka, do tego wyłozona słomą.

Niedługo jak jakies bydle padnie to prokurator bedzie na miejsce przyjeżdzał.

[ Komentarz dodany przez: Angel: 2019-02-19, 10:49 ]
Zgłoś
Witaj użytkowniku Sadol.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
Halman 2019-02-18, 15:09 85
myślę ze nie masz racji... w srogie mrozy można psa zabrać do domu... minimum ludzkich odruchów.

P.S. prośba do moderacji o nie usuwanie tego tematu jako przykładu wychowania społecznego nawet wśród sadoli.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2019-02-18, 15:17 14
HAL9000/2 napisał/a:

myślę ze nie masz racji... w srogie mrozy można psa zabrać do domu... minimum ludzkich odruchów



Ale jak stwierdzili że zmarł z powodu wyziebiena? Buda wyglada na solidną, to nie kilka desek zbitych na krzyż.

Druga sprawa . Pies nie wygladał na jakiegoś salonowca, miał grube futro, w przyrodzie jakos jego pobratyńcy przezywaja, i to bez budy.

Raczej zmarł ze starosci, albo meczyło go jakies choróbsko.

Własciciel powinien wziąźć go do domu to fakt, ale żeby teraz wytaczc mu proces? To jest w tym wszystkim chor, jak pies padnie od upału to też bedzie proces? Ludzie tez umieraja od upału.
Zgłoś
Avatar
Halman 2019-02-18, 15:23 30
poligon6

przeczytałem twój wywód i pozwolę sie nadal z tobą nie zgodzić .... mimo że mam tendencje do bycia okrutnym mam na tyle wyobraźni że potrafię zrozumieć iż nawet solidna buda nie ma drzwi i ogrzewania, psie futro może nie wystarczać a ze pies schorowany czy stary? tym bardziej bym zabierał takiego emeryta w mrozy na noc do domu... a pociągnięcie do odpowiedzialności to inna sprawa... gość może odpowie własnie za brak wyobraźni - to nie chiny.
Zgłoś
Avatar
dertaz 2019-02-18, 15:24 30
@poligon6, jeśli nie potrafisz zapewnić warunków do życia dla psa, to go nie posiadaj, W innym przypadku w razie śmierci psa, kota, itp. będziesz odpowiadał karnie, moim zdaniem właściciel powinien pójść siedzieć na co najmniej rok. Po drugie pies był przywiązany do budy łańcuchem, a w Polsce jest to nielegalne.
Zgłoś
Avatar
Gilera1231 2019-02-18, 15:27 6
Masz psa masz za niego pełną odpowiedzialność. Nie chcesz to szukasz nowego właściciela.
Zgłoś
Avatar
DzidaZawodnik 2019-02-18, 15:32 9
Niedługo jak Cygan zdechnie na chodniku przed domem, to trzeba będzie to zgłaszać jakimś służbom.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2019-02-18, 15:33 4
HAL9000/2 napisał/a:

tym bardziej bym zabierał takiego emeryta w mrozy na noc do domu... a pociągnięcie do odpowiedzialności to inna sprawa... gość może odpowie własnie za brak wyobraźni - to nie chiny.



Tak samo pies może zdechnąć od temperatury, moze dostać ataku serca jak piorun strzeli koło budy. Taki sam przykład jak z ludźmi, tez moga dostać udaru cieplnego czy dostac ataku serca i nikt nie robi wielkiego halo z tego powodu. Pare lat temu we Francji z powodu upałów zmarło około setki starszych osób. Też nie mogli opuscić swoich mieszkan bo byli niesamodzielni i nikt procesów nie wytaczał.
Mógłby pies tez się zamoczyc na deszczu i zdecchnąć na zapalenie płuc, przykłady mozna mnozyc. Ale że trafiło na pieska to każdy sie spuszcza.

dertaz napisał/a:

@poligon6, jeśli nie potrafisz zapewnić warunków do życia dla psa, to go nie posiadaj, W innym przypadku w razie śmierci psa, kota, itp. będziesz odpowiadał karnie, moim zdaniem właściciel powinien pójść siedzieć na co najmniej rok. Po drugie pies był przywiązany do budy łańcuchem, a w Polsce jest to nielegalne.



Pies ci sie zabije o bude bo sie pioruna przestraszyl, też ma ktoś iść siedzieć. przeziębi sie bo spadł desz cz tak samo?

Co do łancucha to racja, ale mysle że betonowy kojec byłby jeszcze gorszy. A takie teraz dominują.
Zgłoś
Avatar
Halman 2019-02-18, 15:38 9
poligon6 - mieć świadomość i możliwość uratowania a jej nie mieć (świadomości i możliwości) to dwie diametralnie rożne rzeczy....
tak więc przyjacielu, chyba nie zrozumiemy się nigdy.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2019-02-18, 15:43 2
HAL9000/2 napisał/a:

poligon6 - mieć świadomość i możliwość uratowania a jej nie mieć (świadomości i możliwości) to dwie diametralnie rożne rzeczy...tak więc przyjacielu, chyba nie zrozumiemy się nigdy.



Nie wszystko przewidzisz i taka jest prawda, pies mógł zdechnąć na milion róznych sposobów, których mozna było mieć swiadomość i mozliwość uratowania. Praktycznie psa trzeba by trzymac pod kloszem. Zwłaszcza że poprzednie zimy jakość przezył.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2019-02-18, 16:21 3
Psa znaleziono w Budzie, a właściciel w tym czasie przebywał w Peszcie. Został więc uniewinniony.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2019-02-18, 16:26 20
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
LuzaQ 2019-02-18, 16:53 4
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
hfbnmiuytp 2019-02-18, 16:56 13
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
petru23 2019-02-18, 17:25 11
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  

Oznaczenia wiekowe materiałów są zgodne z wytycznymi Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

 Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 5,00 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na 3 miesiące. 6,00 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem