
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
2025-07-22, 21:51
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 19:25

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany


Właśnie pokazałeś jakim jesteś debilem. Klatka Faradaya właśnie NIE MA uziemienia. Samochód styka się z powierzchnią oponami a nie metalem (uziemieniem) to właśnie nazywane jest klatką Faradaya.
cormax19000 napisał/a:
Klatka dla ciebie a nie faradaya, bez uziemienia to nie działa ale pewnie już o tym wiesz jak wkładałeś swoj malutki cieniutki nie umyty drucik do kontaktu


cormax19000 napisał/a:
Klatka dla ciebie a nie faradaya, bez uziemienia to nie działa ale pewnie już o tym wiesz jak wkładałeś swoj malutki cieniutki nie umyty drucik do kontaktu
Działa. Po pierwsze, dla pioruna ten mały odstęp pomiędzy karoserią a podłożem to jest nic, bo i tak przeskoczy (więc przepływ do ziemi i tak będzie). Po drugie, klatka Faradaya nie wymaga uziemienia, bo jej działanie nie polega na odprowadzaniu ładunku do ziemi, tylko na indukowaniu się prądów, które "zatrzymują" (mówiąc ogólnikowo) pole elektromagnetyczne, które próbuje wniknąć do wewnątrz. W dodatku istotne jest też to, że prąd przepływa przez karoserię ale tylko po powierzchni (efekt naskórkowy).
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie